יום שני, 15 באוגוסט 2022

Lancôme 24H Hydrating Solid Smoothing Primer

"לנקום" מציגים את Lancôme 24H Hydrating Solid Smoothing Primer – פריימר מוצק חדש.


הפריימר החדש משפר את עמידות האיפור שמונח מעליו, אבל יחד עם זאת ניתן להשתמש בו לבדו כדי לצמצם את מראה הנקבוביות והקמטוטים ולהחליק את העור. למרות שהמרקם שלו כמו של באלם מוצק, הוא קל משקל על העור ויוצר קנבס מושלם לאיפור עם גימור מאט. יש לציין, שהוא מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש.



בניגוד לפריימרים רבים אחרים מסיליקון, לפריימר הזה יש פורמולה חדשה לחלוטין. למעשה, הוא משלב איפור וטיפוח במוצר אחד. הפורמולה שלו כוללת חומצה היאלורונית ו-1% ניאצינמיד לתחושה עמוקה של לחות ועור חלק. בנוסף, ניתן למצוא בין הרכיבים שלו ויטמין E, תמצית קיווי, תמצית ורד סנטיפוליה, זרעי מורינגה אוליפרה ואלנטואין.



הוא משפר את מאזן הלחות בעור במשך 24 שעות, מעניק לו באופן מיידי מראה בריא יותר ולאחר כשבועיים רציפים של שימוש העור הופך חלק ואלסטי יותר. הפריימר מתאים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש.

הפריימר מגיע באריזת קומפקט לבנה בעיצוב יוקרתי (ניתנת למילוי חוזר), אליה מצורפת מרית קטנה להוצאת חומר. השימוש בו מאד פשוט: לוקחים באמצעות המרית מעט חומר, מחממים אותו בין האצבעות ולאחר מכן מורחים על עור הפנים, באזורים הזקוקים לתיקון נוסף.




הפריימר הושק ממש בימים אלו והוא זמין כבר במרבית נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:


  1. האם איזה שפתון
    מומלץ יש? אני רוצה לקנות לחברה שלי ואני יודע שהיא אוהבת צבעים טבעיים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails