יום שבת, 6 באוגוסט 2022

Il Makiage x Kathleen Lights Day-To-Disco Collection

מותג האיפור איל מקיאג' וגורו הביוטי קת'לין לייטס מציגים את Il Makiage x Kathleen Lights Day-To-Disco – קולקציית איפור קטנה ומהממת, שנוצרה בשיתוף פעולה בין שני הצדדים, בהשראת מוסיקת הדיסקו.


הקולקציה מורכבת מפלטת צלליות, עפרונות עיניים ומדבקות עיטור מגניבות, כאשר הקולקציה כולה מוצעת גם לרכישה באריזת PR (יח"צ) המעוצבת כמו אריזת תקליט ויניל.




בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Disco Fox Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת 15 גוונים במרקם חמאתי, קל למיזוג, ובשלושה גימורים שונים: מאט, מטאלי וגליטר. הצלליות בעלות עמידות לטווח ארוך, כולל בזיעה. טווח הגוונים בפלטה מאפשר יצירת לוקים רבים, הן ליומיום והן לערב דיסקו זוהר.





הפלטה מגיעה באריזה בצבע זהב ורוד בעיצוב מיוחד של קת'לין, עם כיסוי מגן הזזה ראשון מסוגו, בחלק העליון של הפלטה. כמו כן, לפלטה מצורף דף מדבקות עליזות, לעיטור אריזת הפלטה בהתאמה אישית (פירוט בהמשך).

Groovy Glide Long-Wear Eye Pencil – עפרון עיניים קרמי, המחליק בקלות על העור ומספק פיגמנט עשיר, אחיד ועמיד לאורך זמן, מבלי להכתים או להעביר.




באוסף ניתן למצוא שלושה גוונים שונים:

·         Far Out – יין קטיפתי עם גימור מאט חושני

·         Sonny – ברונזה ענברי עם גימור מטאלי מחזיר אור

·         Super Trouper – אספרסו עם גימור מטאלי מחזיר אור





Good Vibes Stickers – גיליון מדבקות מצויירות ביד, שעוצבו במיוחד עבור שיתוף הפעולה הבלעדי הזה. כל גיליו כולל 10 עיצובים מטאליים באיכות גבוהה, שמבטאים את אהבתה של קת'לין למוזיקת שנות ה-70 ולאופנת רטרו בכלל. את המדבקות בעלות הנפח ניתן להדביק על אריזת פלטת הצלליות ולעצב אותן בהתאמה אישית.

באוסף מוצעים 4 דפי מדבקות שונים לבחירה:

·         Disco Dreamin Sticker Sheet

·         Foxy Mama Sticker Sheet

·         Funky Fever Sticker Sheet

·         High Rolling Sticker Sheet




הקולקציה הושקה השבוע (4 באוגוסט 2022) בארה"ב ומקווה שבקרוב היא תהיה זמינה גם בישראל.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails