יום שני, 3 ביולי 2023

מעבדות היקארי רושמים פטנט על מרכיב אנטי-אייג'ינג מהפכני

חברת הקוסמטיקה הישראלית "מעבדות היקארי" (Hikari Laboratories) רושמים פטנט על מרכיב אנטי-אייג'ינג ייחודי: מולקולה מהפכנית, שנמצאה כמאריכת חיים של תא העור.


מעבדות היקארי הינה חברה קוסמטיקה ישראלית, שנוסדה לפני 15 שנה ע"י הגב' אור פוקס וד"ר אסף זעירא, והפכה להיות מובילה בתחום מחקר ופיתוח מוצרי אסתטיקה רפואית ומוצרי קוסמטיקה מקצועיים. הגב' אור פוקס הינה מומחית בתחום קוסמטיקה מקצועית, עם ניסיון של למעלה משלושים וחמש שנה. ד"ר אסף זעירא בעל ניסיון עשיר בתחומי טכנולוגיה, מחקר ופיתוח בענף ההייטק, וממציא של פטנטים רבים בתחומים מגוונים.

במהלך 15 שנות קיומה מספקת החברה ללקוחותיה את התכשירים היעילים והמתקדמים ביותר בעולם הקוסמטיקה. היא מוכרת בשוק המקצועי (רופאים וקוסמטיקאיות) כחברה המובילה בתחום של טיפולי מזותרפיה באמצעות מחטים זעירות, כאשר הייתה הראשונה לפתח את הטיפולים האלה בארץ.

אחד הפיתוחים עליהם שקדו מדעני החברה ביחד עם צוות מדענים עטורי פרסים מהאוניברסיטה העברית הניב פטנט ייחודי ופורץ דרך בתחום מניעת הזדקנות: לא עוד טיפול בסימפטומים של ההזדקנות כגון קמטים, רפיון העור, פיגמנטציה, אלא טיפול אמיתי בהזדקנות עצמה.

החברה פיתחה המצאה (מוגנת בפטנט) להפקת המולקולה המהפכנית ניקוטינאמיד ריבוזייד (NAD) בתוך מיקרו קפסולות, תוך כדי יצירת המוצר הקוסמטי. הדבר מאפשר יצירת מגוון מוצרים שלכולם מכנה משותף אחד: הפעלת המנגנונים הרדומים של הארכת חיים והצערה בתוך התאים. מדעני החברה התבססו על מולקולות בוסטר של NAD שיש להן תכונות בריאותיות וכן יכולות מוכחות של הארכת חיים במינים שונים של בעלי חיים. מולקולות אלו היו מוכרות מתחום של תוספי תזונה, והמדענים הצליחו להסב אותן לתחום הקוסמטיקה ועקב כך לשפר את תפקודי העור ולהצעיר אותו.

"אחת הבעיות הידועות בתחום מאז ומתמיד היתה איך להחדיר דרך העור. אסף ואני הסתובבנו המון בעולם כדי לחפש בשורה חדשה, בעיקר כנסים בינלאומיים רפואיים של עור. באחד הכנסים ראינו הצגה של הNAD- והבנו שזה הולך להיות הדבר הבא ועדיין לא הגיע לישראל," מספרת אור פוקס. "אנחנו מאמינים במדע שנותן גושפנקא בעולם למה עובד ולא עובד. ביחד מצאנו ופיתחנו גישה חדשה לאנטי אייג'ינג, ריסטרט לכל התאים מבפנים, עם חומר יותר פעיל בצורת קיפסול, שעושה עבודה מבפנים דרך זקיק השערה – החומר נכנס פנימה. כיום ישנם 180 מחקרים בעולם בשפות שונות על ה-NAD ועל השפעתו ואנחנו ביחד עם זוכי פרס נובל הצלחנו לייצר את זה בישראל."

מרכיב האנטי-אייג'ינג המהפכני, NAD NOBELTM, פועל להחלקת קמטים, מיצוק העור ועיכוב תהליכי הזדקנות, ובכך מעניק לעור גוון אחיד ומראה זוהר ובריא יותר. מרכיב זה שולב במוצרי החברה כמו למשל סדרת ה- Massage Mask – סדרה של מסכות פנים, המגיעות עם מכשיר עיסוי מהפכני ומתקדם שנמצא בפקק של צנצנת המסכה. המכשיר משלב טכנולוגיית רטט בתדר אולטרסוני, המגבירה את חדירות העור למרכיבים פעילים, וטכנולוגיה של אור אדום אשר מאיצה את השיקום המהיר של העור ומעודדת ייצור קולגן ואלסטין.

בסוף שנת 2022 זכו מספר מוצרי החברה בפרסים בתחרות בינלאומית שנערכה בלונדון. הפרסים ניתנו בקטגוריות המוצר המקצועי הטוב ביותר בו זכו המזו-קוקטיילים ואקטיב קולגן של היקארי (במדליית כסף), בקטגוריית המוצר היוקרתי הטוב ביותר בו זכה פונטיין סרום (במדליית ארד), ובקטגוריית מוצר העיניים הטוב ביותר בו זכה איי-טק סט (במדליית ארד). בנוסף לזכייה חסרת התקדים של ארבעת המוצרים בלונדון, זכתה החברה בשני פרסים יוקרתיים באוקראינה בסוף שנת 2021, שם הוענקו לחברה שני פרסים על ידי איחוד היופי והקוסמטיקה; פרס אחד בקטגוריית החברה החדשנית ביותר, ופרס שני בקטגוריית המותג הטוב ביותר.

מלבד איכות המוצרים, יש לציין את ההשקעה הרבה שהושמה בעיצוב היוקרתי והנקי של האריזות שלהם – דבר המעצים מאד את חוויית השימוש. אותה אסתטיקה נפלאה ניכרת גם במשרדיה המעוצבים של החברה, הממוקמים במושב בני עטרות במבנה טמפלרי עם גנים מעוצבים ומטופחים סביבו.




את מוצרי החברה ניתן להשיג דרך קוסמטיקאיות מורשות וכן באמצעות אתר החברה. לפרטים נוספים: מעבדות היקארי, ראשונים 34, בני עטרות, טלפון 077-3445274, דוא"ל: info@hikari.co.il.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails