יום שבת, 29 ביולי 2023

Lancome La Vie Est Belle L'Extrait 2023

המותג "לנקום" מציג את Lancôme La Vie Est Belle L'Extrait – ניחוח חדש, במהדורה מוגבלת, בליין הבישום האייקוני של המותג.


הבושם החדש Lancôme La Vie Est Belle L'Extrait מהווה פואמה לירית ליופי, חן וביטחון עצמי. ניחוח זה מבטא את המהות של נשיות מודרנית ומעודנת, מושך את תשומת הלב עם האלגנטיות הנצחית שלו. השם עצמו, "La Vie Est Belle", שפירושו באיטלקית "החיים יפים", משקף את הפילוסופיה של לנקום לאמץ את היופי על כל צורותיו. מההצלחה של La Vie Est Belle האהובה מאוד, נולדה כעת המהדורה המוגבלת La Vie est Belle L'Extrait, המייצגת את ניחוח האירוס העצי הראשון של המותג.



על פי התיאור, הניחוח החדש "מבטא את האמונה שהאושר הוא אוצר אמיתי. זהו דואט עוצמתי אך עדין של ורד ואיריס פלידה, מועצם באמצעות תו עמוק של עוּד ולכוד בבקבוק זהב. עמוס במסתורין, בושם יוקרתי זה מגלם את הרעיון, שכל שניה חולפת של אושר היא יקרה. צריך לאמץ את זה. להפיק את המירב מזה. להוקיר אותו ולשתף אותו."

הניחוח החדש הורכב על-ידי מאסטרי הבישום אן פליפו (Anne Flipo) ודומיניק רופיון (Dominique Ropion), שניים מהיוצרים של האו דה פרפיום המקורי בשנת 2012. הבושם La vie est belle L'Extrait עומד כחלוץ בסאגה. זהו ניחוח איריס-עצי הראשון של לנקום והוא מעודן מתמיד. זוהי אמירה של יוקרה, הנאמרת על-ידי כל מרכיב בפורמולה. תרגום ניחוח של אושר זהוב.

נאמן לחתימת הגורמה-פרחוני של ה- La vie est belle, גרסת ה- L’Extrait מהווה פרשנות מחודשת של האו דה פרפיום הסמלי, היוצרת חוויה מתוחכמת וחושנית עמוקה עם כמה מהמרכיבים המעודנים ביותר בפלטה של הבושם. בתווים העליונים, השרף הקדוש אוליבנום או הקטורת – מוסיף טוויסט מתובל לפתיחה האייקונית הרעננה והפירותית, תוך שילוב ברגמוט ואקורד פירות אדומים. לב ההרכב כולל תמצית ורדים המחייה את הזר, בעוד שחמאת איריס פלידה מדגישה את התחכום שלה.



בפעם הראשונה ב- La vie est belle אקורד העוּד מביא את החתימה העצית לניחוח, אבל גם עומק, עושר ומסתורין לשובל האיקוני. הפן העצי הזה מתמשך כרטט חם וחושני על העור, מעלה התמכרות שובת לב ומעניק עושר חסר תקדים ל- La vie est belle.

La vie est belle L'Extrait הוא ניחוח מתוחכם מאד, נדיב ונחשק. הוא הכי מרוכז ומתוחכם בסדרה עד היום. אחד המאפיינים המובהקים שלו הוא עמידותו יוצאת הדופן. הבושם הזה נועד לעמוד במבחן הזמן, ומבטיח שהניחוח המשכר שלו ילווה את הלובשת אותו לאורך כל היום ומעבר לו. מספיק תרסיס אחד מהתמצית הזו כדי להשאיר חתימה בלתי נשכחת בכל מקום.

הניחוח היקר ביותר של La Vie est Belle שנוצר אי פעם, היה זקוק לבקבוק היוקרתי ביותר. חיוך הקריסטל האייקוני נטבל בזהב עבור מהדורה מוגבלת זו. הבקבוק הסמלי מקרין אור חם מקצות כנפיו המנצנצות. כמו טיפת זהב, הוא זרם לתוך הבושם האייקוני של לנקום. הודות לתהליך חדשני, שקיפות הבקבוק נשמרה והעידון ניכר בכל היבט. כובע הזהב היוקרתי, המעוטר בלוגו של לנקום, מוסיף לו נופך של יוקרה ותחכום.




לסיכום, La Vie Est Belle L'Extrait הוא הרבה יותר מסתם בושם; זוהי חוויה חושית ייחודית ומרתקת. עם תווי הריח המעודנים שלו, האריזה המעודנת והעמידות יוצאת הדופן, הבושם הזה ממוקם כיצירת מופת של הריח.

הניחוח La Vie est Belle L`Extrait יהיה זמין בקרוב, במהדורה מוגבלת, בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם והוא יוצע בשני גדלים 30 ו- 50 מ"ל.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails