יום ראשון, 23 ביולי 2023

Tom Ford Beauty Fall 2023

לקראת סתיו 2023 מציגים "טום פורד" מספר מוצרים חדשים בתחום האיפור והבישום.


Tom Ford Runway Eyes Eye Color Quad – אוסף חדש הכולל שתי פלטות עיניים חדשות, שנוצרו בהשראת הצבעים המושכים את העין על מסלול האופנה. הצלליות בפלטות בעלות מרקם חלק כמשי ויוצרות אפקט זוהר על העיניים.



כאמור, האוסף החדש כולל שתי רביעיות צלליות חדשות:

·         43 Ambrosia – זהב מנצנץ, גווני אדום ברי וחום שוקולד מאט

·         44 Dark Opulence – טורקיז שימרי וכחול נייבי עם בז' מאט ושחור מעושן




כמו בכל הפלטות האחרות של המותג, גם לאלו מצורפים שני אפליקטורים דו-צדדיים ומראה מובנית.

***

Tom Ford Shade And Illuminate Radiance Enhancer - color corrector – מתקני גוון (קורקטורים) חדשים, השואבים השראה מהפילוסופיה של טום פורד לשיפור ארכיטקטורת הפנים.



מדובר במתקני גוון אינטואיטיביים, בעלי פורמולה המזינה את העור בלחות עשירה ומכילה רכיבים לוכדי אור כדי לשפר את הזוהר הטבעי של העור. פיגמנטים אפרסקיים מחמיאים אחראים על תיקון גוון העור ומזעור שינויי צבע, ליצירת קנבס אחיד עם זוהר רך.

הקורקטורים החדשים ניתנים לשימוש לבד או בשילוב עם קונסילר ו/או מייקאפ והם מוצעים בשלושה גוונים שונים:

·         Light

·         Medium

·         Deep



***

Tom Ford Café Rose Eau de Parfum – בושם חדש לנשים באוסף הניחוחות Signature של המותג. ב-2012 הושק ניחוח דומה בקולקציית ה- Private Blend, אבל כעת הוא מקבל בקבוק ותווים חדשים ומן הסתם גם מחיר נגיש יותר.



הבושם "קפה רוז" מוגדר על-ידי המותג כ"ערפל חושני של עונג". זהו ניחוח פרחוני אוריינטלי הלוכד את החושניות הבלתי מאולפת של ורד מתוחכם עם טוויסט בלתי צפוי של קפה שחור.

שילוב הניחוחות הייחודי של ורד טורקי עם קפה שחור חושפים עומק חושני, בעוד שוורד בולגרי וילנג-ילנג מאיי קומורו משדרים פרחים נוצצים. כוסברה, פצ'ולי והל מוסיפים תו חריף וחם על בסיס של לבונה ואלגום.



הניחוח החדש מוגש בבקבוק מעוצב בסגנון הזהה לכל ניחוחות סדרת "סיגנצ'ור" של המותג, רק שכעת הוא בצבע ורוד אדמדם כהה. הניחוח ישווק בגדלים של 30, 50 ו-100 מ"ל.



***

טרם ידוע מועד ההשקה המדוייק של המוצרים שפורטו לעיל. לפי שעה, הם זמינים לרכישה רק בהולנד, אבל בקרוב ניתן יהיה להשיגם גם בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails