יום שלישי, 25 ביולי 2023

Catrice Fall Winter 2023 Collection

למרבה הצער, מזג האוויר בחוץ רחוק מלשקף את עונת הסתיו/חורף, אבל אולי העדכון של מותג הקוסמטיקה הגרמני "קטריס" על אוסף המוצרים החדשים שלו לתקופה הקרירה בשנה, יעודד אתכם קצת.


האוסף החדש מחולק לארבעה טרנדים שונים: The Energy of Joy ("האנרגיה של שמחה"), Lazy is the new Smart ("העצלן הוא הפקח החדש"), Budget Beauty ("תקציב יופי") ו- My skin is my Castle ("העור שלי הוא מבצרי"):

The Energy of Joy

אוסף מוצרים בעלי טקסטורות ייחודיות, גוונים צבעוניים ואפקטים מפתיעים. טרנד "אנרגיית השמחה" מביא שמחה לשגרת היופי שלנו:

Neon Blast Nail Polish Strips – רדידי לק דביקים בגווני ניאון, מגיעות בשמונה גדלים שונים וניתנים ליישום במהירות ובקלות. האריזה כוללת 12 רדידים ורודים ו-12 רדידים צהובים, אותם ניתן לעצב לצורה הרצויה באמצעות פצירה.



Cheek Affair Blush & Highlighter Palette – פלטה הכוללת שתי פודרות לפנים: היילייטר רך עם גימור מטאלי פנינתי, וסומק עדין למראה רענן. הפודרות בעלות מרקם משיי חלק המחמיא לעור והן ניתנות לבניה וטשטוש בקלות.



Endless Pearls Beautifying Primer – פריימר המשפר את הבהירות הטבעית של העור עם אינספור פנינים ורודות חיוורות מחזירות אור. הודות למרקם הג'ל השקוף והקליל שלו, הפריימר מכין בצורה מושלמת את העור לאיפור שיונח מעליו ומבטיח מראה עור בריא.



Magic Repair Berry Nail Oil – שמן ציפורנים בעל פורמולה דו-שלבית המציעה תיקון ציפורניים אינטנסיבי בעזרת מרכיבים מטפחים. המרקם חסר המשקל מועשר בזרעי תות, שמן שקדים מתוקים ומקדמיה וגליצרין להחדרת לחות, לטיפוח ולחידוש הציפורניים והקוטיקולה.



Wow In A Box Mini Eyeshadow Palette – פלטת צלליות קטנה, הכוללת חמישה גוונים על סקלת האפרסקים, זהובים וחומים. הצלליות בעלות גימורים שונים ומאפשרים יצירת מראות שונים ליום ולערב.



Curl It Volume & Curl Mascara – מסקרה המבטיחה נפח משמעותי ומעניקה לכל ריס עיגול מושלם. מברשת הסיליקון המעוקלת במיוחד מפרידה את הריסים בדיוק מושלם. הודות לפורמולה שלה, המסקרה שומרת על ריסים מעוגלים למשך 24 שעות וללא גושים.



Faked 3D Lashes – Wild Curl & High Lift – ריסים מלאכותיים קלי-משקל, קלים להדבקה ועמידים מאד. העיצוב הרב-שכבתי והתלת-מימדי של הזיפים מעניק לריסים נפח יוצא דופן. לריסים בסגנון ה- High Lift יש אפקט הרמה, בעוד שה- Wild Curl Lashes יוצרים מראה מפתה במיוחד. יתר על כן, הריסים ניתנים לשימוש חוזר.



Color Blast Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללים תשעה גוונים בגימורים שונים של מאט רך ומטאלי נועז. בשילוב עם מים הצלליות מקבלות מרקם קרמי נוזלי וניתנות לשימוש כאייליינר צבעוני. באוסף מוצעות שתי פלטות שונות, האחת מבוססת על גוונים חמים והשניה על קרים. לכל אחת מהפלטות מצורפת מברשת אייליינר.



Max It Up Lip Booster Extreme – בוסטר לשפתיים בצורת ליפגלוס, שלא רק גורם להן להראות מלאות יותר, אלא גם נותן להן גימור מבריק יוצא דופן. הרכב ייחודי של מרכיבים פעילים מנפחי-שפתיים בשילוב שמן חוחובה מזין ווטמין E גורם לליפגלוס להעניק לשפתיים מראה מלא וזוהר יותר.



Glitter Glam Glow Lip Balm – ליפ באלם המעניק גוון ורדרד לשפתיים בהתאם לחומציות (pH) האישית של המשתמשת. הוא גם מטפל באופן אינטנסיבי בשפתיים הודות לחמאת שיאה שהוא מכיל. חלקיקי הנצנצים שבפורמולה מוסיפים גימור זוהר לשפתיים.



Melted Sun Cream Bronzer – ברונזר בעל מרקם קרמי קל למריחה ולמיזוג על העור לקבלת מראה שזוף. הגימור שלו הוא מאט טבעי עם כיסוי הניתן לבניה והוא עמיד לאורך זמן. באוסף הוא מוצע בשני גוונים שונים.



Dream In Nail Polish & Top Coat – לקים בגוונים ומרקמים שונים, בעלי פורמולה עמידה לטווח ארוך. באוסף מוצעים חמישה לקים, שניים מהם בגימור Soft Glaze בהשראת ציפורני היילי ביבר; שניים נוספים בגימור Jelly Sparkle שמעניקים גימור מנצנץ; ולק נוסף בגימור Pure Glitter, שיכול לשמש גם כטופקוט בזכות הפורמולה השקופה שלו, העשירה בחלקיקי נצנצים.



Marble-Licious Liquid Lip Balm – ליפ באלם במרקם נוזלי, המעניק לשפתיים גימור צבע מבריק, מרכך ומכסה אותן בשכבת הגנה. מרקם השיש עם שמן הקוקוס נמס על השפתיים בצבע עדין. באוסף מוצע הליפ-באלם בחמישה גוונים שונים.



Glossin' Glow Tinted Lip Oil – שמני שפתיים אלו משלבים גימור מבריק מאד של גלוס עם תכונות טיפוח אינטנסיבי של שפתון. המרקם שלהם מגיב לחומציות (pH) הטבעי של השפתיים ומעניק גימור ורוד ייחודי ורך. באוסף מוצעים חמישה גוונים שונים.



Lazy Is The New Smart

טרנד זה מכיל מוצרים רב-תכליתיים, המאפשרים ליצור גימורים עם אפקט וואו ללא מאמץ. ובזמן קצר. למה להקשות כשאפשר לעשות את זה בקלות?

Soft Glam Filter Powder – פודרה המעניקה גימור מושלם לעור הפנים עם אפקט של פילטר לזוהר רך וטבעי. הפודרה מתאימה לכל גווני העור.



Iron Power Nail Hardener – לק שקוף לחיזוק והגנה של הציפורניים. הפורמולה שלו מועשרת בשמן גרעיני משמש והקסנל, הוא מתייבש במהירות ויכול לשמש גם כשכבת בסיס מתחת ללק צבעוני.



Soft Glam Filter Fluid – בסיס קרמי קליל לפנים, המעניק אפקט של פילטר לעור. הוא מאיר את גוון העור הטבעי ומעניק לו מראה זוהר מושלם. הוא יכול לשמש בפני עצמו כפריימר מתחת או מעל האיפור או כדי להדגיש איזורים ספציפיים. בנוסף, הפורמולה שלו מזינה את העור ומעניקה לו לחות באמצעות ויטמין E וסקולאן. מוצע באוסף בשלושה גוונים שונים.



Sheer Beauties Nail Polish – לקים המשמשים כפילטרים לציפורניים. הודות לאפקט מתקן הגוון שלהם, הציפורניים מקבלת מראה מטופח ובריא בקלות. הלקים מוצעים בשמונה גווני ניוד שקופים, כך שהציפורניים הטבעיות עדיין בורקות דרכם.



Color & Fix Brow Gel Mascara – מסקרה לגבות בעלת פורמולה ג'ל עמידה, המעניקה צבע לשיער הגבה ומעצבת אותה. המסקרה מוצעת בשלושה גוונים שונים: בלונד, חום בינוני וחום כהה.



Clear & Fix Transparent Brow Gel Mascara – מסקרה לעיצוב הגבות בעלת פורמולת ג'ל שקופה ומברשת סיליקון, שהמכסה כל שערה קטנה. הפורמולה מתייבשת במהירות ומבטיחה מראה עמיד ללא שאריות על הגבה.



Pure Volume Magic Brown Mascara – מסקרה חומה המעניקה לריסים אורך ונפח עז. הגוון החום מושלם לאיפור יומיומי עדין. בנוסף, הפורמולה שלה מועשרת בשמן קיק לחיזוק ועידוד צמיחת הריסים והיא ניתנת לבניה בשכבות.



Pure False Lash Beyond Black Mascara – מסקרה המצפה כל ריס וריס הודות למברשת בעלת העיצוב המעוקל, ליצירת אפקט מיידי של ריסים מלאכותיים. בנוסף, הפורמולה שלה, בעלת הגוון השחור העמוק, מועשרת בסיבים מאריכים וקולגן צמחי.



Calligraph Pro Precise 20H Matte Liner – אייליינר טוש בעל קצה רך המאפשר שרטוט מושלם. הגימור השחור מאט העמוק מחזיק עד 20 שעות. יחד עם זאת, הוא ניתן להסרה בקלות.



Budget Beauty

טרנד המייצג מוצרים רב תכליתיים עם יחס מחיר-איכות מעולה, שהופכים את החיים ליפים יותר. כעת ניתן לבצע טיפולי יופי בנוחות הביתית!

Magic Perfectos Brow Shaper – סכין לעיצוב הגבות בעל להב איכותי, המגלח את השיער בקלות. הודות לעיצוב הפרקטי, הכולל כיסוי מגן, הוא ניתן לנשיאה בתיק בצורה מושלמת.



Highlighting Hero Duo Pencil – עפרון הארה דו-צדדי, בעל קצה אחד מאט והשני מנצנץ. ניתן לשימוש כצללית קרמית או להדגשה ממוקדת. המרקם הקרמי שלו קל למריחה וטשטוש, עם כיסוי אחיד ועמידות לאורך זמן. הוא מוצע באוסף בשלושה גוונים שונים: לבן-כסוף, ורוד וזהב.



Magic Shaper Contour & Glow Stick – עפרונות סטיק דו-צדדיים מצד אחד גוון קונטור מאט להצללה ובצד השני גוון היילייטר מבריק להארה.



Glowlights Highlighter – היילייטר בעל מרקם רך ופיגמנטי במיוחד, המעניק לעור גוון שמפניה חם עדין.



Brow Fix Soap Stick – סטיק דו-צדדי לעיצוב הגבה: בצידו האחד מברשת סיליקון לסירוק ועיצוב הגבה ובצידו השני שעווה שקופה לקיבוע הגבה.



Magic Perfectos Cosmetic Tape – סרט דביק המסייע למרוח אייליינר וצללית בצורה מדוייקת ומהירה. סרט ההדבקה קל להסרה ואינו משאיר שאריות על העור.



My Skin Is My Castle

טרנד זה מועשר במוצרי יופי יעילים עם מרכיבים יקרי ערך, שמטפחים, מטפלים ומפנקים את עור הפנים והשפתיים. כי כשאנחנו מרגישות טוב, אנחנו גם נראות טוב!

Hydro Hyaluronic Face Mist – בוסטר לחות האולטימטיבי לנשיאה בדרכים. השימוש בספריי הלחות ניתן לפני האיפור או אחריו. הפורמולה שלו מועשרת בחומצה היאלורונית ופנתנול ומציעה עד 12 שעות לחות.



Lip Lovin' Caring Lip Serum – סרום לשפתיים בעל פורמולה מועשרת בשמנים מזינים וויטמין E. מעניק גימור מבריק ושקוף לשפתיים.



Lip Lovin' Smoothing Lip Scrub – פילינג המעניק לשפתיים רכות, מטפח ומכין אותן בצורה מושלמת לשפתון. הפורמולה שלו מכילה שמן גרגירי משמש, חמאת שיאה, שעוות וגרגירי סוכר.



Pore ​​Instant Matte Stick – סטיק קרמי שקוף להענקת גימור מאט לעור הפנים. בנוסף, לאחר שימוש קבוע במשך שבוע ימים, הוא מפחית את הפרשת הסבום ומטשטש נקבוביות במריחה אחת, לגימור טבעי ובריא למראה. ניתן להשתמש בסטיק מתחת או מעל האיפור.



The Vitamin C Fresh Glow Primer – פריימר שהוא פצצת ויטמין לעור. הוא מועשר ב-2% נגזרת ויטמין C, תמצית קיווי ושמן אפרסק. בנוסף, הוא מעניק לחות, מחיה את העור ומעניק לו גימור רענן וזוהר.



אוסף המוצרים החדש לסתיו/חורף 2023 של "קטריס" יהיה זמין בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מסוף אוגוסט 2023. אגב, זה המקום לציין, כי החל מתחילת השנה הנוכחית כל מוצרי המותג הינם 100% ללא מיקרופלסטיק ומכילים רכיבים צמחיים בלבד!

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails