יום שני, 31 ביולי 2023

Prada Beauty - מטקסטיל לטקסטורה

אחרי שתפס מקום מכובד בתחום הבישום, מותג האופנה המפורסם Prada נכנס כעת לתחום היופי עם Prada Beauty – מותג מוצרי איפור וטיפוח חדש.


בית "פראדה" השיק השבוע את מוצרי האיפור והטיפוח שלו. יש לציין, כי זהו אינו הנסיון הראשון של מותג היוקרה האיטלקי בתחום. בשנת 2000 הוא החל להשיק מוצרי איפור, אך מאוחר יותר הפסיק והתמקד בתחום הבישום. כעת, "פראדה ביוטי" סוף סוף מוכנים לקאמבק בכל המרץ, עם מוצרי יוניסקס המשלבים טכנולוגיה ויצירתיות.




לפני ההשקה פרסם המותג "פראדה ביוטי" סדרה של פוסטים שונים בחשבונות הרשמיים שלו ברשתות החברתיות עם טיזינג לגבי ליין המוצרים שישיק. בין המוצרים היה ליין שפתונים ב-26 גוונים רכים וגימור היפר מאט, פלטות צלליות, מייקאפים, מוצרים המיועדים לטיפוח העור ועוד. כל המוצרים מגיעים באריזות הניתנות למילוי חוזר.



הנה כמה מהם:

Dimensions Durable Multi-Effect Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת רביעיית גוונים בהשראת ההדפסים האייקוניים של ארכיון בית האופנה. כל פלטה מעוצבת על-פי עקרון של שלושה גוונים נייטרליים רב-תכליתיים בשילוב עם גוון עז, שגונב את כל ההצגה. הצלליות בפלטה מוצעות בגימורים שונים של מאט רך, סאטן, היפר מאט ומטא-פויל (מבריק). הפלטה מגיעה באריזה בעיצוב ארט-דקו מושך עין והיא מוצעת כרגע ב-6 שילובי גוונים שונים.




Prada Monochrome Hyper Matte Lipstick – שפתון בעל גימור מאט מתוחכם שאינו מותיר תחושה יבשה בשפתיים. בליין 13 גוונים, כאשר כולם בעלי בסיס שחור משולב עם עוד שלושה פיגמנטים נוספים בלבד, כדי לשחזר את העומק והשלמות של בד העור ספיאנו, המאפיין את עיצובי המותג ומציע קריצה מכבדת למורשת העשירה של הבית. פורמולת השפתון כוללת בנוסף תמצית ביפידוס ושמן חוחובה המבטיחים מריחה חלקה וגימור נוח. אריזת השפתון כסופה כשבאמצע ישנה טבעת זהב.





Prada Monochrome Soft Matte Lipstick – שפתון בעל גימור מאט רך, המוצע ב-13 גוונים שונים. הפורמולה שלו כוללת תמצית ביפידוס ושמן חוחובה והוא מומלץ לשימוש גם כסומק קרמי עם גימור טבעי על הלחיים. השפתון מגיע באריזה כסופה כולה.




Reveal Skin Optimizing Foundation – מייקאפ בעל גימור זוהר ומרקם קליל. הפורמולה מועשרת בויטמינים וניאצינמיד במסייעים להשיג מראה עור חלק ובהיר יותר, עשיר בלחות. המייקאפ נוצר בטכנולוגיית IRL (In-Real-Life) Micro-Filter של המותג, הכוללת מולקולה המתגבשת ברגע שהיא באה במגע עם עור הפנים ויוצרת אפקט טשטוש, עמיד להעברות, לבסיס יומיומי מושלם. המייקאפ מוצע ב-33 גוונים שונים.






Balm Lip Oil Optimizing Care – ליפ באלם בעל פורמולה רב-תכליתית הפועלת להחלקת השפתיים והעשרתן בלחות, תוך חיזוק מחסום העור העדין שלהן עד 24 שעות של נוחות. הפורמולה שלו מועשרת בתמצית ביפידוס ושמן חוחובה, אך מספקת גימור מאט, קל ללבישה, כבר מהמריחה הראשונה.




Augmented Skin Face Cream – קרם פנים טרנספורמטיבי, בעל פורמולה מרוכזת ברכיבים טבעיים. כמו כן, הקרם נוצר בטכנולוגיה חכמה Adapto.gn, המסייעת להגן על העור מפני לחצים סביבתיים, תוך חידוש מתמיד של השכבה העליונה. התוצאה היא עור בעל נפח, מוצקות וזוהר.




Augmented Skin Serum – סרום מהפכני השואף להעניק לעור את הכי טוב, עם גישה רבת-פנים המתמקדת בתלת מימד. הפורמולה הקרמית הופכת למרקם מימי ללא רבב במריחה ונכנסת ישר לעבודה כדי לעדן, להחיות ולהעניק זוהר יפהפה לעור. כמו כן, הסרום מעניק הגנה על העור מפני לחצים וזיהומים סביבתיים.



מי שעומדת אחרי כל הפריטים הללו ואחרים היא לינזי אלכסנדר (Lynsey Alexander), אמנית האיפור היצירתית העולמית של "פראדה ביוטי". המותג שיתף בגאווה, כי היא האדם המסייע בפיתוח המוצרים, ולפי לינזי, הם השקיעו שלוש שנים ביצירה וחידוד של כל פרט בכל מוצר איפור של פראדה.




המוצרים החדשים יהיו זמינים באירופה דרך אתר המותג (שולח לישראל) החל מה-1 באוגוסט 2023 ובנקודות המכירה המורשות החל מה-18 באוגוסט 2023. לארה"ב הם יגיעו כנראה רק ב-2024. אגב, המחירים נעים בין 45 ל-360 יורו.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails