יום שבת, 22 ביולי 2023

Pat McGrath Mothership XI Sunlit Seduction

פלטת הצלליות החדשה Pat McGrath Mothership XI Sunlit Seduction היא תמצית הפיתוי עם צבעים מפוארים ומושכי עין. בואו לגלות את היצירה האחרונה של המאפרת הבריטית, עם הצבעים המפתים.


בכל פעם שהמאפרת פאט מקגראת' מכריזה על מוצר חדש, הרשתות החברתיות נכנסות לשגעת. ההייפ סביב החדשות האחרונות ממותג האיפור שבבעלותה היה גבוה מאד והציפיות לא הכזיבו. הפלטה החדשה Pat McGrath Mothership XI: Sunlit Seduction שואבת השראה מהצבעים החמים והעדינים של כדור הארץ ומציעה מיגוון גוונים מהפנטים לאיפור עיניים חושני.



בדיוק כמו כל הפלטות האחרות בסדרת Mothership האגדית, גם הפלטה החדשה Pat McGrath Mothership XI Sunlit Seduction מבטיחה לגרום לנו להתאהב ממבט ראשון. 10 הצלליות שבה עוצבו להיות בעלות מרקם עשיר וחמאתי למגע ופיגמנט עז עם כיסוי אחיד כבר מהמריחה הראשונה. יחד עם זאת, מציע המותג גם פריימר עיניים כדי לשפר עוד יותר את העמידות והאיכות של הצלליות.




הפלטה מגיעה עם אריזה חיצונית מפוארת ומהודרת, כיאה לסגנון של מקגראת'. היא, ללא ספק, מצליחה לתאר בצורה מושלמת את מה שנמצא בפנים: שפע של גווני ורוד וזהב עם אלמנטים סגולים ואדומים. הפלטה עצמה, לעומת זאת, שומרת על סגנונה הקפדני בצבע שחור חלק ומעוטרת אך ורק בלוגו המותג.




בתוך הפלטה אנו מוצאים 10 צלליות בגימורים שונים ובגוונים סופר נשיים ומפתים. יש בה מגוון שלם של גוונים החל מגוונים חמים וזהובים לצבעים נועזים ועזים. מגוון זה מאפשר ליצור אינסוף שילובים ומראות זוהרים, המתאימים לכל אירוע:

·         Skintense Radiance –שמפניה ורודה, שימר

·         Nude Rose – ורוד בינוני נייטרלי, מאט

·         Hypnotic Bronze – ברונזה, מטאלי

·         Astral Pink Fetish – ורוד עם גליטרים ורודים וזהובים

·         Blitz Crimson Ecstasy – אדום בורגונדי, מטאלי

·         Xtreme Vermillion Dusk – חום אדמדם, מאט

·         Copper Dawn – נחושת מוזהבת, מטאלי

·         Sienna Mystique – חום שקד בהיר, מאט

·         Astral Amethyst Allure – סגול אחלמה עם נצנצים רב-גוניים

·         Astral Gilded Aura – זהב בהיר, שימר




כאמור, מציע המותג גם פריימר לעיניים - Pat McGrath IntensifEYES, שמבטיח בסיס חלק לעפעף ועמידות של הצלליות עד 24 שעות. הפריימר בעל מרקם קרמי והוא עמיד גם במים וזעה.



הפלטה החדשה תהיה זמינה בקרוב לרכישה באתר החברה (שולחים לישראל) וברשת "ספורה". מחיר הפלטה הינו 128$ ושל הפריימר 32$.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails