יום שני, 17 ביולי 2023

Essence Golden Days Ahead Summer 2023 Collection

מותג הקוסמטיקה "אסנסס" מציג את Essence Golden Days Ahead – מהדורה טרנדים של המותג לקיץ 2023, שנוצרה בהשראת הצבעים הזהובים של השקיעות על החוף.


שלום קיץ, שלום ימי הזהב! חלומות קיץ מתגשמים ורגעים בלתי נשכחים נוצרים עם מהדורת הטרנדים החדשה Essence Golden Days Ahead. האוסף מזמין אותנו לצלול לעולם שמעורר זיכרונות חופשה ומזכיר לנו יעדי טיול יפים. הקולקציה משלבת צבעים חמים ובהירים למראה שמתאים בצורה מושלמת לעור שזוף, ועושה חשק לבלות אינספור שעות בשמש, בין אם בעיר ובין אם בחופשה על החוף.

המהדורה המוגבלת של "אסנסס" כוללת מוצרי איפור חיוניים לעיניים, לפנים ולשפתיים, המאוחדים בגימורים זוהרים ומבריקים. בנוסף, האוסף כולל אקססורייז מנצנצים להעשרת המראה:

Golden Days Ahead Eyeshadow Palette – פלטת צלליות בשילוב ייחודי של צבעים ומרקמים זוהרים, המוצעת באריזה בצבעים של סגול עשיר וזהב מנצנץ. הפלטה כוללת תשעה גוונים פיגמנטיים בגימורים שונים: זהב, ברונזה, סגול וכחול מבריקים לצד סגול וכתום מאט.




Golden Days Ahead Eyeshadow Topper – טופ נוזלי ומנצנץ להנחה מעל צלליות או ישירות על העפעף. המרקם שלו מתייבש ומתקבע במהירות ומעניק גימור מנצנץ בגוון זהב ורדרד. מניחים אותו על העפעף באמצעות האפליקטור ומפזרים בעדינות על שטח העפעף באמצעות האצבעות.



Golden Days Ahead Face & Body Highlighter – פודרת היילייטר לפנים ולגוף, בעלת מרקם רך וגימור מנצנץ. הפודרה מועשרת בשמן מקדמיה מזין, המותיר גוון זוהר וזהוב על העור. על הפודרה מופיעה הטבעה של מנדלה תלת-מימדית.



Golden Days Ahead Lip Oil – שמן שפתיים בעל פורמולה הכוללת שמן ארגן להזנה וריכוך. מצפה את השפתיים במרקם זהוב מנצנץ וזוהר, ללא תחושת דביקות.



Golden Days Ahead False Lashes – ריסים מלאכותיים להוספת אפקט נפח, מצויידים בסטריפ דקיק שעוצב להיות בלתי נראה על העיניים. המארז כולל דבק ריסים לשימוש חוזר.



Golden Days Ahead Mix & Match Face Jewels – תכשיטי פנים דביקים בעיצובים שונים שיכולים להשתלב האחד עם השני ולהבטיח מראה ייחודי. האריזה מכילה 55 מדבקות בגוונים של ורוד, כסף, טורקיז, סגול וכתום, המיועדים להדבקה על עור נקי ללא שומן.



Golden Days Ahead Tweezer – פינצטה מושלמת לעיצוב הגבות ו/או להצמדת ריסים מלאכותיים בקלות. הפינצטה המוזהבת מעוטרת בנצנצים ופאייטים.



Golden Days Ahead Body Tattoos – קעקועי גוף מוזהבים ומבריקים להדגשת הגוון השזוף של העור. הקעקועים קלים להדבקה ומחזיקים מעמד לאורך זמן. האריזה כוללת שני גליונות קעקועים בעיצובים שונים דמויי מנדלות.



הקולקציה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מאמצע יולי 2023.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails