יום שלישי, 3 בנובמבר 2009

DARPHIN משיקה בישראל סדרת שמנים ארומטיים לאיזון עור הפנים

המותג דארפין, המתמחה באנטי אייג'ינג ומשלב את היתרונות של ארומה, צמחים וארומתרפיה משיק בישראל סדרת שמנים ארומאטיים לאיזון עור הפנים: Rose, Neaoli, Tangerine, Jasmine, 8-Flower Nectar. השמנים עשויים ממבחר של מרכיבים טבעיים חיוניים המטהרים את העור, מסייעים באיזון מצב העור, ומשקמים את הזוהר הטבעי.
במסגרת שיטת ה- D3 של דארפן, השמנים הינם השלב השני אשר מעניק איזון בעזרת טיפול ארומאטי לעור הפנים במצב עייפות, אי נוחות וחוסר חיות.


Rose Aromatic Care – שמן ארומאטי לכל סוגי העור המחייה את עור הפנים ומונע הופעת סימני גיל ראשוניים, מכיל ויטמינים ותמציות צמחים, מרענן ומגן על העור מפני רדיקלים חופשיים. מומלץ למרוח בוקר וערב.
מחיר: 260 ₪ ל- 15 מ"ל.

Niaouli Aromatic Care – שמן ארומאטי יבש לכל סוגי העור. מעניק זוהר, מרגיע עור מגורה. מכיל מרכיבים טבעיים כגון: חמנייה, לימון, ברוש ורוזמרין. מומלץ למרוח בערב על הפנים והצוואר.
מחיר: 250 ₪ ל- 15 מ"ל.

Jasmine Aromatic Care – שמן ארומאטי יסמין לכל סוגי העור. להחייאת עור עייף ועמום. מחליק, מחדש ומשפר את האלסטיות של העור. מכיל שמנים כגון: אבוקדו, אגוזים ותמציות צמחים. מומלץ למרוח בערב 5 טיפות על הפנים והצוואר בתנועות סיבוביות מפנים הפנים כלפי חוץ. מומלץ להשתמש בקרם לחות של דארפן מיד אחרי.
מחיר: 320 ₪ ל- 15 מ"ל.

Tangerine Aromatic Care – שמן מנדרינות ארומטי, המעניק אנרגיה וזוהר לעור הפנים. מכיל תפוז, ויטמין סי, מגן מנזקי הסביבה. מעכב הזדקנות העור. היפואלרגני. מומלץ לשים 5 טיפות בערב על הפנים והצוואר בתנועות סיבוביות מבפנים כלפי חוץ.
מחיר: 285 ₪ ל- 15 מ"ל.

8Flower Nectar – נקטר 8 פרחים. שמן ארומאטי מטפל בקמטים. שיקוי הנעורים. קומפוזיציה ארומאטית נדירה של שמנים אתריים טהורים, שמקורם ב- 8 פרחים אקזוטיים מרחבי העולם, מחליק את העור, מפחית קווים עדינים, ומחדש הזוהר הטבעי של העור. מועשר בוויטמינים חיוניים אומגה 3 ו -6, מסייע לצמצום מראה הקמטים, משחזר זוהר טבעי, גמישות וחוסן למראה עור צעיר.
מחיר: 550 ₪ ל- 15 מ"ל.

את סדרת השמנים הארומטיים של דארפין, כמו את שאר מוצרי החברה, ניתן להשיג ברשת הסופר פארם ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails