יום חמישי, 12 בנובמבר 2009

קליניק - Even Better Makeup SPF 15


קליניק משיקה מייקאפ חדש בישראל בסדרת EVEN BETTER. מדובר במייקאפ נוזלי קליל ללא שומן, המיועד לטיפול בפיגמנטציה של העור, מסייע בשיקום גוון עור לא אחיד ובהמשך השימוש - אף מצמצם את מראה שינויי הצבע.

תופעת ההיפר-פיגמנטציה, ממנה סובלות אחת מתוך ארבע נשים, הינה תופעה בה מופיעים כתמים על העור, ההופכים לעיתים קרובות לבעייתיים לא פחות מקמטים. היפר פיגמנטציה היא סימן ראשון שכיח להזדקנות, שנגרם כתוצאה מנזקי שמש או צלקות אקנה, ומופיע בדרך כלל בצורת כתמי גיל, כתמים חומים ואיזורים כהים.

אחרי השקתו של הסרום Even Better Skin Tone Corrector, שנחל הצלחה חסרת תקדים לאור יעילותו הרבה בטיפול בשינויי צבע בעור והענקת תוצאות ארוכות טווח לכל גווני העור, המומחים במעבדות קליניק יישמו את טכנולוגיית הטיפול רבת העוצמה הזו על המייק-אפ החדש בסדרה זו.

המייקאפ Even Better Makeup SPF 15 יוצר מייד גוון עור חלק, בעל מראה אחיד, בשעה שתערובת רכיבים ייעודית מסייעת בתיקון מראה שינוי הצבע לאורך זמן. קוקטייל נוגדי חמצון רב עוצמה של רכיבים, הכולל קומפלקס ויטמין C פעיל ביותר, מסייע בתיקון גוון עור לא אחיד בשימוש ממושך, ומעניק לנשים גוון עור בהיר, בעל מראה אחיד יותר, גם כשהן אינן מאופרות. בשילוב עם ויטמין E, תמצית שמרי פטריה, קליפת אשכולית טבעית ותמציות שדר לבן - רכיבים רבי עוצמה אלה פועלים יחד כדי לסייע בפירוק וסילוק מראה גוון העור הלא אחיד - הכל תוך כדי סיוע במניעת שינוי צבע עתידי.



הסימנים הנראים לעין של נזקי השמש, הכתמים הכהים, כתמי הגיל וצלקות האקנה מטשטשים במידה ניכרת, כמעט לחלוטין, וחושפים עור בעל מראה קורן ובהיר משופר באופן שניתן להבחין בו. גם לאחר השימוש, פורמולה זו, המועשרת במינרלים, מותירה את גוון העור בעל מראה בהיר יותר, אחיד ויפהפה. בנוסף, המייקאפ בעל מקדם הגנה (SPF15), המעניק הגנה לעור הפנים גם מפני קרני השמש המזיקות.

חשוב לציין, כי המוצר עבור מבחני דרמטולוגיים מקיפים ביותר לאלרגיה, 100% נטול בושם ואינו מעורר אקנה.

המחיר: 171 ₪ ל- 30 מ'ל.

להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברשתות הסופר-פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן, אפריל, ובפרפומריות הנבחרות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails