יום שני, 23 בנובמבר 2009

אסתי לאודר – Nutritious Vita-Mineral Makeup


המותג "אסתי לאודר" משיק בארץ בימים אלו את Nutritious Vita-Mineral Makeup – מייקאפ מינרלי בשני מרקמים שונים: האחד - פודרה בתפזורת והשני - נוזלי.

ידוע לנו, כי ככל שאנו מטפלים טוב יותר בעצמנו ובעורנו, כך אנו נראים ומרגישים טוב יותר. אך לא אחת, דרישות היום-יום של החיים – חוסר שינה, זיהום, עשן וחשיפה לקרינה אולטרה סגולה – מרוקנות את האנרגיה שלנו ושוחקות את ההגנות של עורנו. אולם, כשמזינים אותו בחומרים מזינים חיוניים, רכיבים מטהרים ואנרגיה חדשה, מובאת לעור הרמוניה, המסייעת לו לשקם את המראה הקורן הטבעי והזוהר הבריא.

שני המייקאפים החדשים של אסתי לאודר - Nutritious Vita-Mineral Loose Powder SPF15 Makeup (מרקם פודרה) ו- Nutritious Vita-Mineral Liquid SPF10 Makeup (מרקם נוזלי) – הינם מוצרים מינרליים ידידותיים לעור, המנצלים את מיטב טכנולוגיות טיפוח העור והרכיבים של אסתי לאודר כדי לסייע בהגנה על העור, תוך כדי הענקת תוספת של אנרגיה וזוהר. הן המייק-אפ בצורת פודרה בתפזורת והן המייק-אפ הנוזלי, מוחקים בן-רגע את סימני העייפות ומבליטים את יופיו של העור בגימור טבעי.



הפורמולה של המייקאפ מכילה רימון – אחד הפירות העשירים ביותר בחומרים מזינים שהתגלו אי-פעם. החומרים המזינים הרבים המשפרים את העור ונוגדי החמצון רבי העוצמה שנמצאים בפרי, כגון הויטמינים A, C, E, 6B וחומצה פולית, וכן ברזל, אשלגן, קריאטין ותמצית שמרים, מעניקים לעור פרץ של אנרגיה לזוהר מיידי, מראה קורן בריא וחיוניות. בנוסף, הרימון פועל בתוך הפורמולה כמסייע לנטרל רדיקלים חופשיים ולהגן על העור מפני תנאים סביבתיים מזיקים.

קומפלקסים מתקדמים של מינרלים ממלאים תפקיד של הגנה, ומסייעים לעור להגן על עצמו מפני התקפות יום-יומיות של רדיקלים חופשיים. חוסמים מינרליים של קרינה אולטרה סגולה, טיטניום דיאוקסיד ואבץ אוקסיד משמשים כדי לסייע בהגנה על העור מפני קרני UVA ו- UVB מזיקות, שעה שהרימון מסייע בהגנה על העור מפני פגיעות סביבתיות אחרות.

הפורמולה הייחודית מכילה מיקרו-כדוריות של Tospearl קלות כאוויר, המעניקות אפקט מוקד רך המפזר את האור ומסתיר פגמי עור, וכן מסייע בהנחה אחידה וחלקה של המייק-אפ, שעה שאבקות סיליקה כדוריות סופחות בעדינות עודפי שומן. התוצאה היא כיסוי טבעי ובלתי נראה עם גימור ללא פגם הידידותי לאור.

בנוסף, הפורמולה הייחודית והעשירה במינרלים של Nutritious Vita-Mineral Loose Powder SPF15 Makeup ו Nutritious Vita-Mineral Liquid SPF10 Makeup מנצלת את התכונות הטבעיות של המשיכה כדי להצמיד את הפורמולה לעור, ולפיכך מתאימה לכל סוגי העור, כולל עור רגיש, שמערכות קשירה מסוימות עלולות לגרותו בקלות. בדומה למגנט, כוחם המגנטי החיובי של המינרלים שבפורמולה העשירה בהם, משלים את המטענים היוניים השליליים של העור, ופועל כזרז המסייע לפורמולה להתחבר לעור בעדינות אך ביעילות, לגימור חלק וזוהר, אשר עמיד במשך שעות ואינו נוזל. הן המייק-אפ בצורת פודרה בתפזורת והן המייק-אפ הנוזלי נוחים וקלים לשימוש, נבדקו אופטלמולוגית ודרמטולוגית, נטולי בושם, אינם גורמים לאקנה וסופחי שומן.

כעת נשאלת השאלה במה לבחור - פודרה בתפזורת או מייק-אפ נוזלי? התשובה נעוצה, בעצם, בהעדפה האישית של המשתמשת:

Nutritious Vita-Mineral Loose Powder SPF15 Makeup מייקאפ במרקם פודרה בתפזורת - אינו מייבש את העור וארוז בצנצנת שקופה עם מכסה מתכת באדום וזהב בעל רצועה עם חתימת קו Nutritious והמסגרת של אסתי לאודר. לניידות מקסימלית, הפודרה מגיעה עם מברשת בלעדית ויוקרתית משלה לאיפור בסיס בצורת פודרה, אשר הופכת את יצירת המראה הטבעי והאחיד ללא פגמים, למשימה קלה ביותר.
המחיר: 212 ₪ לתכולה של 15 גר' – להשיג ב-6 גוונים שונים.


Nutritious Vita-Mineral Liquid SPF10 Makeup מייקאפ מינרלי במרקם נוזלי - היא הצורה החדשה ביותר לקבלת מייקאפ מינרלי מדי יום, ומעניקה תוספת לחות. המייק-אפ הנוזלי, הארוז בשפופרת שקופה עם מכסה מתכת באדום וזהב בעל רצועה עם חתימת קו Nutritious, קל לשימוש בבית או בדרך. פשוט, יש להניח כמות קטנה של המייקאפ על קצה האצבע ולנקד כמות קטנה של המוצר על האף, הלחיים, הסנטר, הרקות ובין הגבות – או בכל מקום שיש צורך. לגימור מושלם, מטשטשים את המייקאפ בקצות האצבעות או במברשת איפור הבסיס של אסתי לאודר, ממרכז הפנים כלפי חוץ.
המחיר: 212 ₪ לתכולה של 30 מ"ל – להשיג ב-7 גוונים שונים.


את המייקאפים בסדרת Nutritious Vita-Mineral ניתן להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails