יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

נסיעת מבחן: קליניק - Even Better Makeup SPF 15


השמש, הזיהום הסביבתי, שינויים הורמונאליים, השנים החולפות וכיוצ"ב, מותירים את סימניהם על העור בצורת כתמים (פיגמנטציה) ו/או צלקות. ממרומי גילי, צברתי לעצמי לא מעט מכל הרעות החולות הללו ואני בהחלט יכולה לומר שעור הפנים שלי זועק לקצת אכפתיות ותשומת לב. למרות שבעקרון, בשנים האחרונות אני משתדלת להימנע מחשיפה לשמש, אני סוחבת עמי חטאים מהעבר. גם ההריונות שעברתי תרמו לא מעט להופעת כתמי פיגמנטציה קלים על פני. לפיכך, כשקיבלתי את המייקאפ החדש של קליניק מסדרת Even Better, המבטיח להתמודד עם שינויי הגוון בעור והסתרת כל חטאיי, לא היתה שמחה ממני.

כאמור, הרעיון הגדול העומד מאחורי המייקאפ הנ"ל, הוא "טיפול בפיגמנטציה של העור, סיוע בשיקום גוון עור לא אחיד ובהמשך השימוש - אף לצמצם את מראה שינויי הצבע". בעברית פשוטה זה אומר שכל שטח בעור הפנים בו יש כתמי "אור וחושך" יהפוך לגוון אחיד ושווה. בנוסף, המייקאפ הינו בעל מקדם הגנה (15SPF), כך שהוא שימושי מאוד במיוחד בימות הקיץ, שכן ידוע שהגורם העיקרי לפיגמנטציה הינו החשיפה לקרני השמש המזיקות, הגורמת להופעת נמשים או כתמים כהים אחרים.

המייקאפ מגיע בבקבוק לחיץ, המכיל 30 מ"ל, כשבראשו פיה מחודדת, המקלה על שליטה בהוצאת הכמות הרצויה של חומר.


את המייקאפ הנחתי באמצעות מברשת, לאחר מריחת קרם לחות על עור הפנים. בדרך כלל, לפני מריחת המייקאפ אני נוהגת גם למרוח פריימר לאחר קרם הלחות. כידוע, תפקידו של הפריימר הינו להקנות לעור בסיס חלק יותר ועמידות ארוכה יותר של האיפור המונח מעליו. על-מנת לבדוק את יעילותו של המייקאפ, העדפתי לוותר הפעם על שלב הפריימר.

כבר לאחר מריחת המייקאפ, עוד לפני שבדקתי את התוצאות במראה, הוא הרגיש לי נהדר על הפנים – העור הפך להיות רך ומשיי, ללא הרגשת כבדות או שמנוניות. כשבחנתי את התוצאה מקרוב במראה, שמחתי לראות שהמייקאפ עומד בהבטחות. כפי שאתם יכולים להתרשם מהתמונה שלפניכם – העור נראה חלק ואחיד וכל הסימנים טושטשו לגמרי.

לפני (משמאל) ואחרי (מימין)

הגוון שבו התנסיתי הינו מס' 05 (neutral) – גוון ורדרד במקצת. מאחר ואני סובלת גם מאדמומיות בעור, אני מניחה שגוון המבוסס על פיגמנט צהוב, היה מתאים לי יותר, אבל ללא ספק, התוצאה היתה משביעת רצון לחלוטין.
יש לציין שסוג העור שלי הינו מעורב ואני נוטה להבריק זמן לא רב לאחר סיום האיפור. למרות שלא דאגתי לפדר את הפנים לאחר הנחת המייקאפ, גם לאחר שעות ארוכות, כמעט שלא היה בכך צורך. המייקאפ נשאר עמיד ויציב מרגע הנחתו ועד להסרתו (סה"כ 12 שעות) !!!

מאחר ואין לי ניסיון ארוך בשימוש במוצר, אין לי כרגע גם תובנות לגבי תכונות הטיפול שלו בשימוש לטווח ארוך. אבל ללא ספק, אני מאוד מרוצה מהתוצאות המיידיות שלו.

המחיר: 171 ₪.

הציון שלי: 5/5 – מומלץ מאוד!

2 תגובות:

  1. היי לבנת,
    תודה על הסקירה,המייקאפ נשמע(ונראה) מעולה, אבל האם ידוע לך אם הגיעו לארץ גם גוונים צהבהבים(לבהירות)?
    תודה.

    השבמחק
  2. תודה לך.
    טרם יצא לי לבדוק אילו גוונים נוספים הגיעו ארצה, אבל מבטיחה לבדוק ולעדכן בהקדם.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails