יום שני, 23 בנובמבר 2009

לנקסטר משיקה מוצרים חדשים בסדרת Retinology Total Age Solution

מהפכת הרטינול של LANCASTER מתרחבת...


בהמשך להצלחת קרם "רטינולוג'י" ליום, מעבדות LANCASTER המשיכו לעמול על הפיתוח הטכנולוגי המוביל ביותר בעולם האנטי אייג'ינג - RETINOLOGY Total Age Solution, המעניק מענה כולל ושלם כנגד כל סימני הזדקנות העור, לכל סוגי העור. בימים אלה, משיקה חברת LANCASTER 3 מוצרי "רטינולוג'י" חדשים, אשר פותחו בהשראת הריפוי הגנטי, במטרה להעשיר את שגרת הטיפוח שלך: סרום - קרם לילה - קרם עיניים.

סדרת "רטינולוג'י" החדשה מבית LANCASTER,משלבת פטנט ייחודי וחדשני:
Intra-Cellular SystemTM- שיטת הולכה בין תאית המובילה במדויק לתא היעד, יחד עם המרכיב היעיל ביותר כנגד הזדקנות העור: Active-Retinol ("רטינול פעיל").
בסדרת "רטינולוג'י", המרכיב הפעיל נגד הזדקנות העור - רטינול, מוחדר ישירות ללב תאי העור. שיטת הולכה מהפכנית זו, הינה בעצם דור חדש של מולקולות נשא למרכיבים פעילים. ההשראה לפרי פיתוח זה, נלקחה ממחקרים בנושא ריפוי גנטי שנעשה בהם שימוש בהולכת מרכיבים. המרכיב המככב, רטינול פעיל, "דוחף עצמו" ישירות לתוך תא הפיברובלסט ובכך מוחדר לגרעין תאי העור ומבטיח לנו 100% יעילות .כשהגיע ליעדו, מעודד הרטינול-הפעיל סינטוז חלבון הממריץ את פעילות התאים -ATP, ליצירת קולגן תומך.

הרטינול נחשב ע"י מומחים עולמיים בתחום הרפואה והקוסמטיקה כאחד המרכיבים היעילים ביותר הקיימים כיום כנגד סימני ההזדקנות. כל המוצרים בסדרת "רטינולוג'י" החדשה, מתבססים על רטינול פעיל, בשילוב מרכיבים פעילים נוספים:
* Imperata cylindrical hydroglycolic extract - תמצית צמחית המעשירה את מאגרי הלחות בעומק העור לאורך זמן.
* RPF complex – פטנט בלעדי של מעבדות החברה, המנטרל השפעת רדיקלים חופשיים. הקומפלקס הינו תרכובת של תמציות צמחים ופירות (צמח האנג'ליקה, דובדבן, פונגמיה- עץ אשור אינדיאני, תה ירוק, קפה ירוק ואסרולה- פרי דמוי דובדבן טרופי), אשר מנטרלת השפעת רדיקלים חופשיים ומונעת נזקי התחמצנות, הגורמים להזדקנות מוקדמת של העור ולסימני קמטים ורפיון.
* Timiron splendid copper - פיגמנט מינראלי המתפרש כדוק מגננה על פני העור.
* Micro rock crystals - קריסטלים בעלי תכונות אופטיות, למראה זוהר ומרקם קורן.

בסדרת מוצרי רטינולוג'י החדשים ניתן למצוא:

Retinology Deep Replumping Serum – סרום משקם למראה עור צעיר:
מוצר זה מכיל ריכוז גבוה של חומרים פעילים הפועלים לשיקום בעומק העור. שימוש יומי בסרום, מוליך רטינול פעיל לתוך גרעין התאים ובנוסף מכיל חומצה היאלורונית המצויה בעור באופן טבעי וידועה בהשפעתה החיובית על מאגר הנוזלים בעור ובמילוי הקמטוטים על פני העור.
התוצאה המתקבלת משימוש יומי בסרום: עור הפנים הופך לעמיד יותר מפני גורמים מזיקים מחוץ ומפנים וניתן לראות הפחתה משמעותית בעומק הקמטים.
הסרום במרקם קל, הנספג בעור במהירות ומעניק מגע קטיפתי ותחושת נינוחות בכל סוגי העור.
מומלץ לשימוש מתחת לקרם יום ולילה רטינולוג'י.
המחיר: 1,100 ₪ ל- 30 מ"ל.


Retinology Night Re-Energizing Cream- קרם לילה ממריץ נגד הזדקנות העור, המשיב אנרגיה לעור:
תהליכי התחדשות העור בלילה הינם משמעותיים במיוחד, משום שהם משפרים את יכולתו של העור להתמודד ולשקם את עצמו במהלך היום. פעילות חשובה זו דורשת אספקת אנרגיה, אשר נוטה להתמעט עם הגיל. קרם הלילה של רטינולוג'י מועשר ברכיבים יחודיים, שמטרתם להשיב אנרגיה לעור ולהחיות אותו. קרם הלילה מכיל תמצית אצה ייחודית, המופקת בשיטה ביוטכנולוגית, המקלה את הטמעתה של האצה בעור. אצה זו ממריצה את פעילות התאים ומעשירה את מאגרי האנרגיה של התא.
קרם הלילה מחזק את תהליך סינטוז ה-ATP בתאים ליצירת קולגן תומך והתחדשות.
מומלץ לשימוש מעל הסרום מדי ערב.
שימוש בקרם הלילה מעניק לעור מראה נינוח וקורן, העור מתחדש מידי לילה ונראה צעיר יותר.
המחיר: 1,100 ₪ ל- 50 מ"ל.


Retinology Eye Recovery Cream - קרם עיניים משקם:
העור סביב העיניים הינו בעל מאפיינים ייחודיים: הוא דק יותר מכל מקום אחר בגוף, כמעט ללא בלוטות חלב, עם רקמת שומן מינימאלית ועם רשת נימים צפופה במיוחד. עור עדין זה מתמודד עם גורמים אגרסיביים, כשאר הפנים (כגון: זיהום אויר, מתחים, דיאטות ועייפות מאורח החיים) ובנוסף, הוא נאלץ להתמודד עם למעלה מ- 12,000 מצמוצים ביום. מסיבה זאת, מעבדות LANCASTER פיתחו מוצר ייעודי בעל מינון המותאם במדויק, לצרכי עור עדין ופגיע זה.קרם העיניים המשקם של רטינולוג'י, מועשר בקומפלקס אלסר הקוסם (Horse Chestnut Complex), הפועל להמרצת המיקרו-מחזוריות.

פעילויות קרם העיניים:
- מפחית עיגולים כהים ונפיחות סביב העיניים.
- הזנה מיוחדת, תודות לשילוב ייחודי של שמני צמחים וחמאת קריטה.
- מכיל פיגמנטים המאירים את העור סביב העיניים.

קרם העיניים בעל מרקם מעודן הנספג בקלות. הקרם נטול בישום ומתאים לכל סוגי העור.מומלץ לשימוש בוקר וערב, סביב העיניים. לאחר כ-4 שבועות מראה העור נהיה צעיר יותר באופן הניכר לעין.
המחיר: 590 ₪ ל- 15 מ"ל.

את המוצרים בסדרת RETINOLOGY Total Age Solution, ניתן להשיג ברשת הסופר פארם ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails