יום ראשון, 1 בנובמבר 2009

Ricci Ricci הבושם החדש מבית נינה ריצ'י - לא לעשירות בלבד!


Ricci Ricci - הבושם החדש לנשים מבית נינה ריצ'י, מהווה ללא ספק שינוי מרענן, פרחוני, חושני ומיועד לנשים מודרניות בעלות אישיות אורבנית. הוא מכוון לנשים בעלות בטחון עצמי וגישה חיובית לחיים. נשים אשר סגנון חייהן משלב דינמיות, חיות וכיף. במרכז מרכיביו עומד פרח לילה חושני, אשר עלי הכותרת שלו נפתחים רק בשעות בין-הערביים ועד שעולה החמה.

האישיות האורבנית והמודרנית זוהי הנשיות החדשה - זוהרת ומפתה – אלה נצחית, המגולמת בעזרת הבושם, משקפת את המורשת הידועה של נינה ריצ'י: מצד אחד נשית ורומנטית ומאידך, אמיצה ובעלת תעוזה. הסרט שמעטר את הבושם הוא אחד מסמלי בית האופנה של נינה ריצ'י.

הבושם Ricci Ricci מורכב מתווי ניחוח עליוניים של ברגמונט וצמח הריבס; ליבו – פרח הלילה (belle de nuit), פרח הטוברוז האינדיאני ושושנת סנטיפיליה מהעיר גרה (צרפת); בסיסו – פטצ'ולי ועץ סנדלווד (אלגום).

את הבקבוק של Ricci Ricci מעטר סרט מפוסל בורוד פוקסיה, הקשור לצוואר הבקבוק. הסרט מסמל את כוחותיה הקסומים של הגיבורה החדשה. בעזרת הסרט שלה היא יכולה לפזר את הניחוח המשרה תחושה אופטימית של נשיות, יופי ואופטימיות.


בקמפיין הפרסום לבושם מככבת הדוגמנית ג'סיקה סטאם, כשהיא עוטה על עצמה תחפושת חתולית במיוחד, הכוללת את כל הסמלים: כפפות, אוזניים ובגד שחור המשולב ברשת והיא מיללת ביללה חתולית לבושם.



זה גם המקום לציין, שבית האופנה של נינה ריצ'י זוכה לפרסים רבים הודות לעיצוביו חסרי המעצורים, האלגנטיים והיוקרתיים. בנוסף, ידוע בית נינה ריצ'י בבקבוקי הבשמים המעוצבים להפליא ובניחוחות האלגנטיים של בשמיו.

מחירים:
א.ד.פ 50 מ"ל - 399 ₪.
א.ד.פ 80 מ"ל - 525 ₪.
קרם גוף 200 מ"ל – 140 ₪.

להשיג בסופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן, אפריל ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.


תגובה 1:

  1. הבושם הזה מדהים הריח מהפנט הוא נשאר לאורך זמן הוא ממכר יש לו את הרוח הנשי שכולנו רוצות הוא מרענן אין ספק שמגיע  לו פרסומת סקסית אבל הוא יקר אבל מומלץ לכול המטופחות שביניניו

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails