יום שני, 26 באפריל 2010

LOVE FOREVER – בושם חדש מבית "מרוול קוסמטיקה"

חברת "מרוול קוסמטיקה" משיקה בושם חדש לאישה ולנערה – Love Forever (אהבה ניצחית). הבושם נרקח בהשראת אותה הנערה, המבטיחה את אהבתה הנצחית לחבר הראשון... זוהי אהבה שלעולם לא נשכח, אהבה המתכרבלת בניחוח מפנק, שנחקק בזיכרוננו לעד. ריח הנעורים, התום ולהט, גורמים לרגשותינו להתגבש ולהבין את התחושה החזקה שכולנו חפצות בה – אהבה לעד...

marvell- Love Forever

הבושם Love Forever נפתח בתו עליון פירותי – מגע ראשוני ותמים של מנדרינה, פטל ואפרסק;
פרחוניות רומנטית עוטפת את תו הלב, בנגיעות רעננות של פריחת התפוז, הסחלב והמלון, בעוד תו הבסיס מלטף אותך ארוכות בחום והמתיקות החושנית של פטל, מאסק, ענבר וסוכר בשילוב ניחוח עצי.

האריזה מעוטרת בלבבות אדומים החובקים האחד את השניה, בפרץ רגשות מתוק ורומנטי. סרטים ורדרדים ופרחים אדומים משלימים את המראה הרך והנחשק. בקבוק הבושם מתאפיין במראה קלאסי ונקי המעניק את התחושה של "Love Forever" – אהבה לנצח.

Marvell- Love-Forever

המחיר: 150 ₪ ל-60 מ"ל EDP.

את הבושם Love Forever ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן, H&O, בתי מרקחת, ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

3 תגובות:

  1. אני מכירה מרוול בתחום האומגה 3.
    זאת אותה חברה ישראלית? או חברה אחרת?

    השבמחק
  2. מרוול קוסמטיקה היא אכן חברה ישראלית, אם כי למיטב ידיעתי היא לא מייצרת ו/או משווקת תוספי מזון.
    עוד פרטים על החברה ניתן למצוא באתר שלהם: http://www.marvell-cosmetics.com/

    השבמחק
  3. קיבלתי את הבושם במתנה מבן זוגי ביום האהבה ובהחלט התאהבתי בריחו וקצת יותר בבן זוגי :) שידע לבחור בצורה מדוייקת. הריח פשוט מדהים! ועכשיו כשאני מגלה שחברה ישראלית עומדת מאחורי היצירה אני מתמלאת בסיפוק וקצת בגאווה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails