יום שישי, 17 ביוני 2011

הכירי את המומחה האולטימטיבי לטיפול בקמטים שלך

2

אין אשה מעל לגיל 40 שלא "מפנטזת" על האפשרות, שיעשה הקסם הזה ויעלמו הקמטים מעל פניה. מעבדות CARITA PARIS – אחד המותגים המוערכים בעולם לטיפוח העור, פיתחו את הטיפול האולטימטיבי לטיפול ולמניעת הקמטים בעור: SUPREME WRINKLE SOLUTION CREAM - קרם בעל איכויות יוצאות דופן אשר אמון לטפל ב-3 סוגי הקמטים העיקריים בעור:

קמטים קבועים ומקובעים בעור שאמנם לא ניתן להסירם, אך באמצעות טיפול מתאים בהחלט ניתן להפחית את העומק, העובי והאורך שלהם -
באמצעות מולקולות חומצה היאלורונית, קלות משקל, הנעות בחופשיות בעומק העור. כאשר הן מגיעות לעומק שכבות העור, הן מתנפחות ומתמלאות כמו ספוג, ומשקמות את צפיפות העור. התוצאה- הקמטים מוחלקים והעור מקבל מראה תפוח ומלא יותר כאילו מולא מבפנים, הקמטים רוויים ומלאים "והתלמים" נעלמים.

קמטים שטחיים אשר ניתן להעלימם (קמטי הבעה), אם הם מטופלים מבעוד מועד -
באמצעות תרכובת אניס ירוק מועשר בתמצית גרגר נחלים המסייעת לייצר סביבה עשירה באשלגן ודלה בסודיום. הפעולה מרגיעה ומנטרלת את התכווצויות העור, המייצרות את קמטי ההבעה. התוצאה- העור רגוע יותר, קמטי הבעה מופחתים, העור נראה חלק יותר ומראהו צעיר יותר באופן הנראה לעין.
בנוסף, הנוסחא מכילה תרכובת לחות, אשר מחוללת תפיחות קלה בעור וממלאת אותו מבפנים. המולקולות בתרכובת הלחות מתפזרות באופן הדרגתי בעור על מנת להבטיח מילוי לחות מתמשך. מולקולות של חומצה היאלורונית הפועלות על פני שטח העור, שומרות את הלחות על פני העור. העור נראה תפוח מעט באמצעות הלחות האצורה, הוא חיוני, רענן וחלק יותר.

כאלו שטרם "יצאו לאור" (וזו בדיוק שאלה של זמן עד שניתן יהיה להבחין בהם) -
התרכובת מכילה תמצית חמניות המגנה על העור מפני קרני UV. שמן תורמוס בעל תכולה גבוהה של בטה-קרוטן, מסייע להפחית הופעתם של סימני הגיל, הנובעים מנזקים חיצוניים באמצעות יכולות ההגנה על הDNA והתאים בעור. התוצאה- העור מוגן מאד וקמטים עתידיים מנוטרלים.

CremeLisseSupremeProHR

תרכובת ביו-צמחית מגבירה את היעילות של הקרם ומעניקה לו יכולות מקיפות לטיפול בכל סוגי הקמטים בעור. התרכובת מעודדת את המטבוליזם בעור, הנוטה להאט את הקצב עם ההתבגרות ומאיצה את חידוש התאים וייצור הקולגן - פעולה אשר חיונית ליצירת מראה עור צעיר. באופן כזה, המנגנון הטבעי של העור האחראי על מראהו הצעיר, מקבל חיים חדשים. העור חיוני יותר, קורן ובוהק. הקמטים מופחתים באופן נראה לעין.

הקרם בעל מרקם מעודן, רך ונמוג בקלילות אל תוך העור, תוך שהוא מותיר מעטה בלתי נראה הממצק את העור ויוצר אפקט מתיחה מיידי. הניחוח עדין מאד והוא נשען על תווים פרחיים פירותיים, המעוררים רוך ועדינות.

מחיר לצרכן לפני מבצעים והנחות ברשתות: 750 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).
ניתן להשיג באפריל ובמשביר לצרכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails