יום שני, 27 ביוני 2011

קצרים…

L'Occitane משיקה את Relaxing Hand Balm - באלם מרגיע לידיים מסדרת השמנים האתרים. הבאלם מועשר בחמאת שיאה מזינה ובשלושה שמנים אתריים 100% טבעיים: לבנדר, עץ תה וגרניום, היוצרים שילוב מושלם המסייע בהזנה עדינה של הידיים. מרקמו של הבאלם הינו קליל ולא שמנוני, הוא נספג במהירות ומעניק מרגוע לידיים.

לאוקסיטן- שמנים אתרים- באלם מרגיע לידים צילום גון סל 79 שח

מחיר: 79 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)
להשיג בסניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ ובחנות המקוונת באתר החברה.

* * *

המהפכה בתחום הסרת השיער ממשיכה ומתרחבת! חברת SYNERON BEAUTY אשר השיקה בישראל את , המכשיר החדש והמהפכני להסרת שיער לצמיתות מרחיבה את פעילותה בישראל ובעולם. המכשיר, אשר החל את דרכו בארץ בחודש ינואר השנה ונמכר בתחילה ב- 54 סניפים של רשת סופר-פארם בפריסה ארצית, זוכה להצלחה מדהימה ונמכר כעת ב-164 סניפים של הרשת, כלומר ב-100% מהסניפים!

Syneron_ME22_small

מכשיר ה-mē מהווה מהפכה בתחום הסרת השיער בכך שהוא מאפשר שימוש יעיל יותר וללא הכנות מקדימות של גילוח, בשל שילוב טכנולוגיה להסרת שיער לצמיתות – elōs, הטכנולוגיה המתקדמת בעולם להסרת שיער לצמיתות, הסרת שיער בנוחות הביתית, ביעילות ובבטיחות, יחד עם ראש להסרת שיער מיידית (ראש גילוח או אפילטור).
אגב, המכשיר זוכה גם להצלחה בינלאומית והוא נמכר במדינות רבות ברחבי העולם וברשתות מובילות דוגמת צרפת, אנגליה, איטליה וגרמניה.

* * *

קולגייט מציעה: "חיוך לבן" מהסרטים בתוך שבוע ימים, באמצעות COLGATE MAX WHITE ONE – משחת שיניים המכילה מזרזי הלבנה, בהם משתמשים רופאי השיניים. המשחה מסירה כתמים, מונעת הצטברות אבן שן ומסייעת לקבלת גוון שיניים לבן יותר במהירות וביעילות.

מקס וויט וואן מברשת

מחיר: 33 ₪ (תכולה: 75 מ"ל).
להשיג ברשתות השיווק והפארם.

* * *

במיוחד לכבוד הקיץ, חברת "SOLGAR", יצרנית ויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה, מציעה את פיקנוגנול - רכיב חשוב ומרכזי בטיפול פנימי ויסודי בפיגמנטציה וטיפוח העור. הפיקנוגנול מופק מקליפת עץ האורן הצרפתי, המהווה נוגד חמצון רב-עוצמה ממשפחת הביופלבונואידים. הפיקנוגנול מעכב את האנזים שאחראי על יצירת הפיגמנטציה בעור ומונע את נזקי השמש על שכבות העור ובכך תורם למראה עור אחיד, בהיר ונקי מכתמים. בנוסף, הוא שומר על גמישות ולחות העור, מעכב את הזדקנותו ומגן עליו מפגעי הזיהום הסביבתי.

פיקנוגנול 30

מחיר: 141.10 ₪ (ל-30 כמוסות)
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים.
לייעוץ אישי והדרכה ניתן לחייג ל- 1-800-350-333 או לבקר באתר החברה.

* * *

המרכז לקוסמטיקאית חוגג 20 שנה להיווסדו ומשיק- מתחם מקצועי חדש, המרכז תחת קורת גג אחת את כל המוצרים והשירותים לקוסמטיקאיות, לרופאים, למכוני היופי והאסתטיקה ולתלמידות קוסמטיקה.
המרכז החדש והראשון מסוגו בארץ המשתרע על שטח של כ- 1000 מ"ר, ממוקם באזור הבורסה ברמת-גן והוא נועד לתת מענה לעולם הקוסמטיקה הישראלי, על כל הצרכים המקצועיים שלו, תחת קורת גג אחת. לצורך כך פועלות במתחם 3 חברות משלימות: המרכז לקוסמטיקאית, המרכז לטכנולוגיה אסתטית, המרכז הרב תחומי ללימודי הקוסמטיקה. המרכז לטכנולוגיה אסתטית משווק מוצרים הן לרופאים והן לקוסמטיקאיות פרה רפואיות, את מיטב הטכנולוגיות העולמיות וכמו כן מבצע הדרכות בנושאים קליניים שיווקיים וטכנולוגיים.

מתחם יופי

* * *

חברת "טבע ישראל" מציעה את טיפות העיניים סטילה סינגלס, לטיפול בעיניים צורבות ואדומות, שיעזרו לכם לעבור את תקופת הקיץ בקלות ובהרגשה נעימה.
סטילה סינגלס הן טיפות עיניים בבקבוקונים סטריליים חד פעמיים, ללא צבע וללא חומר משמר. המוצר מכיל טטרהידרוזולין, ומיועד להקלה בצריבה, עקצוץ, גירוי ואדמומיות בעיניים הנגרמים מאלרגנים וגירויים, כגון: עשן, אבק, מלח-ים וחשיפה לשמש.
יתרונן של טיפות סטילה סינגלס הוא באריזות קטנות חד פעמיות הנוחות לנשיאה, מבטיח שימוש סטרילי בכל מקום ובכל זמן ומתאים גם לנסיעות ולטיולים.

סטילה טו גו

בכל אריזת סטילה סינגלס 20 בקבוקונים סטריליים, שארוזים ב- 4 שקיות אלומיניום, כל אחת מכילה 5 בקבוקונים סטריליים לשימוש חד פעמי בשתי העיניים.

מחיר: 38 ₪
ניתן להשיג בבתי המרקחת וברשתות הפארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails