יום שישי, 3 ביוני 2011

LA ROCHE–POSAY מציע תרסיס מים טרמליים בפורמט נוח לנשיאה בתיק

בימי הקיץ החמים העור שלנו נוטה לסבול מגירויים שונים (חשיפה לשמש, לחות מוגבלת, טיפולים דרמטולוגיים שונים וכיוצ"ב), מה שגורם להזדקנות מהירה ומואצת שלו. המצב חמור אף יותר אצל בעלי עור רגיש. בדיוק בשל כך, לה רוש-פוזה, מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל לעור הרגיש, מציע תרסיס מים טרמליים, המסייע בהרגעה ובריכוך של עור רגיש ועדין בפורמט נוח לנשיאה של 50 מ"ל.

LRP THERAML WATER 150ML 2010 קרדיט צלם דן פרץ

מקורם של המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה הוא בשילוב מי גשמים, המחלחלים דרך שכבות של סלעי גיר עם מצבורי סלניום טבעיים, ומים עתיקי ימים בני 20,000 שנה. רכיב הסלניום הינו יסוד קורט החיוני לחילוף החומרים בתא ופעיל בשמירת האיזון הביולוגי בגוף האדם. תפקידיו הפיזיולוגיים הרבים של הסלניום קשורים בעיקר בפעילות של הגנה על תאי הגוף מחמצון, במניעת הזדקנות העור ובטיפול במגוון מחלות.

LP755_large

המים הטרמליים מעניקים טיפול חיוני לטיפוח עור רגיש במיוחד, המגיב לגירויים שנגרמים כתוצאה מגורמים חיצוניים כדוגמת שמש וטיפולים דרמטולוגיים. המים מגנים על העור ומאטים את תהליך ההזדקנות של העור. ההרכב הייחודי של מינרלים ויסודות קורט, כמו סלניום, מעניק למים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה תכונות שהוכחו מדעית: אנטי-אוקסידנטים, מרגיעים ומרככים את העור.
חשוב לציין, כי המים אינם מכילים חומרים משמרים, היפואלרגניים ומותאמים לשימוש בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.

מחיר מומלץ לצרכן: 25 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).
להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד.

2 תגובות:

  1. זה נשמע ממש נחמד ומרענן! אבל השאלה הגדולה - האם זה לא מוריד את עמידות האיפור או חלילה גורם לו להתחיל לנזול ? כי עדיין מדובר במים!
    תודה!

    השבמחק
  2. יש להתיז את המים הטרמליים על העור ישירות על האזור הרצוי, להמתין 2-3 דקות ולנגב בטפיחות עדינות עם מגבון נייר רך.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails