יום שלישי, 28 ביוני 2011

DECLEOR PARIS משיקה את HARMONIE CALM - סדרת טיפוח חדשנית לעור הרגיש

HD-creme-md

תחושת חוסר נוחות, אדמומיות, עקצוץ, תחושת להט, העור מרגיש "הדוק" ומתוח... כל אלו הם סימנים של עור רגיש, המגיב במהירות ובעוצמה לגורמים חיצוניים (זיהום, שינויי טמפרטורה וכדומה) או פנימיים (מצב נפשי משתנה, עייפות, מתח). מסתבר, ש-60% מהנשים - ללא קשר לגיל או סוג העור - סבורות כי העור שלהן הוא רגיש או מגורה ומגיב ברגישות למצבים שונים.

DECLEOR PARIS (דקלאור פריז), ענקית הקוסמטיקה הארומתראפית, פיתחה מענה לכל אותן נשים בעלות העור הרגיש ו/או מגורה, ומשיקה את HARMONIE CALM – סדרת טיפוח מלטפת ומרגיעה את העור, מעלה את סף הרגישות ומעצימה את ההגנה הטבעית שלו. בנוסף, מוצרי הסדרה מזינים את העור בלחות מענגת למשך כל היום.
הסדרה מבוססת על Lacto Calm - קומפלקס ייחודי, המהווה סינרגיה של תחליבים ארומטיים, שמנים חיוניים פעילים ותמציות צמחים מרגיעות, בשילוב עם רכיבים טבעיים בעלי עוצמה ממוקדת. בין הרכיבים ניתן למצוא: ורד, שושן צחור, חלב כותנה ותמצית שמן ורדים.

מוצרי הסדרה:

קרם לחות מרגיע SOOTHING MILKY CREAM: קרם יום עשיר, המקנה לעור תחושה נעימה וממכרת, בעל פורמולה ייחודית עבור סוגי עור רגיש. הקרם מעניק הרגעה מושלמת לעור רגיש ועדין ותחושת נינוחות אינסופית. פורמולה המגנה על העור מפני זיהום אוויר, ומפני רדיקלים חופשיים. מרקם משיי, הנמס אל תוך העור. מיועד לעור רגיש, רגיל עד יבש (מחיר: 468 ₪, תכולה: 50 מ"ל).

345000

ג'ל-קרם עיניים עדין RELAXING MILKY GEL CREAM FOR EYES: ג'ל-קרם עדין ומפנק עבור האזור הרגיש סביב העיניים. עשיר ברכיבים צמחיים עדינים המפחיתים נפיחות, פועלים להרגעת העור ולצמצום הכהויות מתחת לעיניים והקמטוטים. נבדק על ידי רופאי עיניים, נטול בושם (מחיר: 273 ₪, תכולה: 15 מ"ל).

347000

מסכת ג'ל קרם מרעננת בשפופרת עם פקק מברשת COMFORTING MILKY GEL-CREAM MASK: מסכה לטיפוח אינטנסיבי במרקם צונן, מועשרת בלחות ומים מרעננים, מבוססת על המומחיות המקצועית של בית דקלאור. מצוידת בראש מברשת למריחה, מעוררת ומחיה. מעניקה תחושת רגיעה אינטנסיבית וחסכונית לשימוש. ניתן לשטוף את המברשת במים לאחר השימוש (מחיר: 294 ₪, תכולה: 40 מ"ל).

350000

את מוצרי הסדרה ניתן להשיג ברשתות הפארם והמשביר לצרכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails