יום ראשון, 8 ביולי 2012

זה (לא) רק ספורט!



בשעה שעוד מדליית זהב אולימפית ממתינה למתעמלת ג'ורדין וויבר בלונדון, היא מבחינתה כבר הוסיפה תואר מכובד לארון הגביעים האישי שלה כשגרירת היופי החדשה של מותגי חברת "פרוקטר & גמבל", מעניקת החסות הרשמית לאולימפיאדת לונדון 2012. בכך מצטרפת ג'ורדין לחברתה לנבחרת, המתעמלת אליסיה סקרמון שמאיישת את התפקיד כבר מתחילת השנה.

ג'ורדין, שתחגוג השבוע את יום הולדתה ה-17, מאד מתלהבת מהמעמד החדש: "בתור נערה שמשתמשת יומיום במוצרים של מותגי 'פרוקטר & גמבל', כמו 'קאבר גירל', 'אוליי' ו'פאנטן', לא יכולתי להיות נרגשת יותר מהשותפות החדשה שבינינו", היא אומרת ומוסיפה, "אני כל-כך מודה להם על תמיכתם בי בדרכי להגשמת החלום שלי להפוך לאלופה אולימפית".

החלום של ג'ורדין להפוך לאלופה אולימפית, מלווה אותה כבר מגיל 10 כאשר הוכרה כמתעמלת מובילה. מאז היא זכתה בשורה של גביעים על הישגיה השונים, כשאת המכובד שבהם - מדליית הזהב באליפות העולם בהתעמלות, קיבלה בשנה שעברה בטוקיו שביפן. כעת, היא מצטרפת לנבחרת הנשים של ארה"ב ותשתתף בתחרויות שיתקיימו באולימפיאדה בלונדון, בסוף החודש הנוכחי. לדבריה, את ההשראה שלה להישגיה המכובדים היא מקבלת כל הזמן מבני המשפחה, מהצוות שלה וחברותיה והיא מקווה להפוך למודל חיקוי למתעמלות צעירות אחרות.

גם ב"פרוקטר & גמבל" מבסוטים מאד מהשותפות החדשה: "אנו נרגשים לחבור לספורטאית כה צעירה ומוכשרת, שממשיכה לעורר השראה בבני גילה להשגת תוצאות אישיות טובות יותר", הם אומרים. "העובדה שג'ורדין סומכת על המוצרים של המותגים שלנו בכל הרגעים החשובים בחייה – אם זה בתחרויות ספורטיביות או אפילו בנשף הסיום – היא עדות אמיתית למחוייבות שלנו לסייע לנשים להתמודד עם העולם בבטחון. אנו גאים לתמוך בה בדרכה במשחקים האולימפיים".

כחלק מתפקידה כשגרירת היופי של מותגי היופי של "פרוקטר & גמבל" היא תלווה גם את המיזם האחרון של החברה - קרן בסך של 400,000 דולר לתמיכה בספורטאים צעירים ברחבי ארה"ב והעשרת חייהם של ילדים בערכים ובתכנים ספורטיביים. בנוסף, היא תשתתף בקמפיין של החברה הנושא את הסלוגן "תודה לך, אמא", שנועד להודות ולהוקיר את אמהות הספורטאים המשתתפים באולימפיאדה, אשר עומדות מאחורי הצלחת ילדיהן ועוזרות להם להפוך לאלופים.

כאמור, ג'ורדין וויבר, יחד עם עוד ספורטאיות נבחרות אחרות, תתמודד על מדליית זהב אולימפית באולימפיאדה הקרובה בלונדון, שתיפתח ב-27 ביולי 2012.

* הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי הישראלי Bbeauty.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails