יום שישי, 20 ביולי 2012

המוזה של לגרפלד

הפוסט עודכן ב-20/07/12
כאילו שלא מספיק שקארל לגרפלד מאייש את התפקיד הכי בכיר בעולם האופנה כאלוהי שאנל (או אם תעדיפו את הכינוי הרשמי יותר – המנהל הקריאטיבי של בית האופנה שאנל), כעת הוא חובר גם למותג האיפור Shu Uemura  (שו אומורה) על-מנת ליצור ליין איפור שלם משלו. הליין יכלול 17 פריטים שונים בגוונים מקוריים, פרי מוחו הקודח של המסטר בעצמו, והוא יימכר ביותר מ-400 חנויות ברחבי העולם.


אגב, לגרפלד מודה שלא רק שהוא מאד אוהב מוצרי קוסמטיקה, הוא גם משתמש נלהב במוצרים של שו-אומורה ברישומים שלו. לדבריו, הוא מאד אוהב את הגוונים והמרקמים שלהם.

רישום של לגרפלד עבור קולקציית האיפור

הליין המשותף ללגרפלד ושו-אומורה צפוי לצאת במהלך אוקטובר-נובמבר 2012. בינתיים, שיחררו השניים טיזר בדמות המוזה החדשה של לגרפלד – נערת ה"Mon Shu". כש"נולדה" לה הדמות הנ"ל, המשלבת פופ יפני עם שיק אירופאי, לגרפלד דאג ליצור עבורה מלתחה מסוגננת במיוחד, הכוללת בין השאר גם מוצרי איפור מהליין החדש שלו – חלק מהם ניתן לראות בסרטון הקצר שלהלן:



הליין כולל 4 שפתונים, 2 פלטות שונות של צלליות וסמקים, אייליינר ג'ל סגול כהה, 2 זוגות של ריסים מלאכותיים, מעגל ריסים, כמה לקים, שמן ניקוי לפנים, סט מברשות מוקטן ומזוודת איפור קטנה. את אריזות המוצרים תעטר דמותה של נערת ה"מון שו", עם העיניים האדומות והפוני השחור, כשהיא לבושה בחולצת צווארון לבנה עם עניבה – סימן ההיכר של לגרפלד.
עד שיתקבל פירוט מדוייק של המוצרים והגוונים בקולקציה, קבלו בינתיים הצצה קטנה לחלק מהם:




תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails