יום שלישי, 24 ביולי 2012

הצחוק יפה לבריאות (וגם מתקן פגמים בעור)


במקום טיפולי הבוטוקס שהפכו להיות פופולאריים מאד בתקופה האחרונה, ב-GIVENCHY מציעים דרך טובה וטבעית יותר לדחות ולהאט את תופעות הזדקנות העור, בדמות סדרת הטיפוח החדשה שלהם - Smile'n Repair (בתרגום חופשי: "חייך ותקן"). ייעודה של הסדרה החדשה הינו לתקן קמטים בעור, ללחח אותו ולהעניק לו מראה אחיד יותר – מה שבערך כל אשה בטווח הגילאים 35-50 רוצה להשיג...


אמנם כבר הוכח לא פעם, שהצחוק יפה לבריאות, אבל האם ידעתם שתוך כדי כך אתם גם מפעילים בפנים 17 שרירים שונים?
כדי לבנות מחדש את יכולת הריפוי העצמית של העור, הנגרמת למעשה על-ידי HSP27 (חלבון שתפקידו לתקן מרכיבים חיוניים ב"עמוד השדרה" של התאים בעור), פיתחו במעבדות ג'יבנשי את MotionCorrect – תרכובת מהפכנית המיועדת לתיקון קמטים בטווח הארוך. יחד עם כל תנועה של שרירי הפנים, התרכובת הנ"ל מעודדת את ייצור ה- HSP27, שמצידו מחדש כאמור את תהליך תיקון התא, הן על פני השטח (בשכבת האפידרמיס) והן לעומק (ברקמת החיבור הבינתאית של הדרמיס). התאים מקבלים את הגמישות האידיאלית עבורם, זו המאפשרת להם להתנגד למתח ולמתיחות שהם חווים במהלך תנועות והבעות הפנים. בנוסף, תמצית שורש פרח נר הלילה שבפורמולת המוצר, מגרה את יצור הקולגן בעור ומסייעת לשפר את העמידות והחוזק שלו על-ידי הגדלת הצפיפות, הגמישות והיציבות של התאים.


סדרת Smile'n Repair כוללת 3 מוצרים שונים: סרום, קרם עיניים וקרם לחות עם SPF15 והיא אמורה לעלות על המדפים במהלך אוגוסט 2012.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails