יום רביעי, 11 ביולי 2012

MAC – קולקציית Archie’s Girls (אביב 2013)


אחרי שיתוף הפעולה עם חברת DC Comics שהניב את קולקציית "Wonder Woman", חוזרת MAC לעולם הקומיקס, כשהפעם היא חוברת לחברת Archie Comics ותשיק באביב 2013 קולקציה גדולה בשם "MAC Archie’s Girls". הקולקציה תתמקד במיוחד על הדמויות האהובות של בטי וורוניקה.



למרות שחובבי "הבנות של ארצ'י" יאלצו להמתין זמן-מה עד שיוכלו לשים את ידיהם על מי מהמוצרים שבקולקציה, כבר כעת פועלים במאק על קידומה, כאשר בשבוע הבא יתקיים הפנינג מיוחד ב-Gaslamp Quarter (רובע פנסי הגז) בסן דייגו. באירוע עצמו יתארח הקריקטוריסט דן פארנט מחברת הקומיקס "ארצ'י", שיסביר וידגים כיצד נוצרות דמויות קומיקס. המבקרים באירוע יוכלו לקבל מידי המאפרים של מאק מייקאובר בסגנון בטי או ורוניקה ואפילו גם קריקטורה שלהם מידי דן פארנט.

אגב, בנוסף להפנינג הנ"ל שיתקיים במשך יומיים רצופים, יוכלו האוהדים להשתתף בפעילות מיוחדת באמצעות הטלפונים הסלולאריים שלהם, כאשר הם יצטרכו להצביע ב-SMS מי לדעתם צריכה לזכות בליבו של ארצ'י – בטי הבלונדינית או ורוניקה השחרחורת? האוהדים שיבחרו בדמות שתזכה, יוכלו להיות הראשונים שיקבלו את המידע המדוייק על מועד ההשקה הצפוי.

למרות שאנחנו לא יכולים להשתתף בפעילות הנ"ל, מסקרן אותי לדעת במי הייתן בוחרות – בטי או ורוניקה?


תגובה 1:

  1. בתור ברונטית, כמובן שהייתי בוחרת בברונטית, אבל אני כבר רחוקה משנות הילדות ולא זוגרת מי מהם היא הבלונדינית ומי הברונטית?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails