יום שני, 30 ביולי 2012

Clinique מרחיבה את סדרת Even Better עם מוצר עיניים חדש


בימים אלה מצטרף מוצר חדש לסדרת Even Better של קליניק - Eyes Dark Circle Corrector, מוצר המתואר כבעל יכולת להאיר את כל איזור העיניים.



לדברי החברה, בעיית הכהויות סביב העיניים ("עיגולים שחורים") נמצאת במקום השלישי בעולם מבחינת דאגת הצרכניות והיא יכולה להופיע בכל גיל. גורמים רבים יכולים לגרום להופעת עיגולים שחורים, ביניהם עייפות, מתח, גיל, התייבשות, זרימת דם לא תקינה, דלקות ואפילו תורשה. בנוסף, העור העדין מסביב לעיניים גורם לתופעת העיגולים השחורים לבלוט אף יותר.

מדעני קליניק גילו לאחרונה שעיגולים שחורים קשורים לשכבת המלנין המצויה עמוק בעור. Even Better Eyes Dark Circle Corrector מצליח לחדור לשכבה זו ובמשך הזמן להבהיר את האיזור שסביב העיניים. לטענת החברה, במבדקים קליניים שבוצעו על-ידם, ניכרה הפחתה של 30% בכהויות בתוך 12 שבועות.

פורמולת המוצר כוללת ויטמין C ושורש עץ התות בשילוב נוגדי גירויים כמו קפאין ותמצית תה ירוק; פיטוספינגוסין מסייע לצמצם דלקות מתחת לפני העור, בעוד תמצית צמח אתיופי (Siegesbeckia Orientalis) מסייעת למנוע את פירוק הקולגן הטבעי, כך שהשלמות המבנית של העור נשמרת.

המוצר מגיע באריזת טיובה עם אפליקטור מעוצב ארגונומית, בעל קצה קריר שמיועד לרענן עיניים עייפות. פעולת העיסוי תוך כדי היישום מפיגה הצטברות של נוזלים ומשפרת את המיקרו-סירקולציה באיזור.

נשמע טוב, אבל גם מוכר מאד? אולי זה בגלל שהוא מזכיר מאד מוצר דומה שהושק על-ידי מותג אחר מאותו בית...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails