יום שלישי, 24 ביולי 2012

L'ORÉAL PARIS משיק סדרת שמנים חדשה לשיער

גם שיער בריא זקוק להזנה והגנה רציפה מפני גורמים מזיקים חיצוניים כמו זיהום אויר, קרינת השמש, החום הגבוה של מייבשי ו/או מחליקי שיער וכיוצ"ב, כדי לשמור על הזוהר והחיוניות שלו. על אחת כמה וכמה כשזה נוגע לשיער צבוע, שמאבד מחיוניותו. בדיוק לשם כך, מציעים בלוריאל את Elvive Extraordinary oil – סדרת שמנים חדשה לשיער, המיועדת להזין, לטפח ולהבליט את היופי הטבעי של השיער.




בסדרה ניתן למצוא 2 סוגי שמנים: האחד מיועד לשיער צבוע (פקק אדום) והשני לשיער רגיל (פקק זהוב) – שניהם בעלי טקסטורה משיית וזוהרת, הודות לפורמולה המשלבת ששה סוגי תמציות פרחים: שמן לוטוס (לטיפוח והגנה על השיער), שמן קמומיל (לשיחזור הברק הטבעי של השיער), שמן גרדניה (לטיפול בשיער יבש), שמן חרצית (להחזרת החיוניות), שמן ורדים (להזנה) ושמן פשתן (להענקת טיפוח אינטנסיבי).


השימוש בשמנים תלוי במטרה אותה רוצים להשיג. למשל, במקרה של טיפול שבועי "עמוק" ממליצים בחברה למרוח את השמן לכל אורכו של השיער ולאחר מכן לעטוף אותו במגבת חמה ולחה, כדי לאפשר חדירה של התכשיר לעומק סיב השערה. ממתינים כחצי שעה ואז שוטפים את השיער במים קרים כדי לסגור את סיב השערה. כמו כן, ניתן להשתמש בשמן שימוש יומיומי על שיער יבש לפני שימוש במכשיר לעיצוב שיער העובד על חום (פן, מחליק, בייביליס וכו'), לפני חפיפה או לאחריה. כך או כך, מספיקה כמות קטנה של שמן כדי לעשות את כל העבודה.



הניחוח של השמן מורכב משילוב של ניחוחות פירותיים כמו מנגו ונקטרינה, המשולבים עם ניחוחות אוריינטלי של עץ ארז, אלגום ופטצ'ולי.

המחיר (לפני הנחות ומבצעים): 50 ₪ (תכולה: 100 מ"ל).
ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון ובפרפומריות נבחרות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails