יום שני, 30 ביולי 2012

זה רק ספורט!


שלוש שנים אחרי שהגיח לעולם הבושם CH MEN ובתזמון מושלם עם המשחקים האולימפיים המתקיימים בלונדון, משיקה כעת קרולינה הררה את המהדורה הספורטיבית של הבושם, הנושאת את השם הכה מפתיע CH MEN SPORT.



הבושם החדש מיועד לגברים אלגנטיים בעלי אישיות מיוחדת, הממצים את החיים עד הסוף ונהנים מכל רגע, כאשר הספורט מהווה חלק נכבד מסגנון החיים שלהם – בקיצור: גברים בעלי רוח צעירה.

הניחוח של CH MEN SPORT הוא ניחוח ארומטי רענן, עם תווים מימיים מרעננים בליבו ותווים עציים, חושניים מאד, בבסיסו:
גל רענן של ברגמונט בשילוב עם אשכולית ומרווה מעצים את התווים הימיים בפתיחת הניחוח. ואז, כשהניחוח מתפתח ומתקדם באיטיות אל ליבו, צץ לו הצד הפיקנטי שבו הודות לתווי פלפל סצ'ואן והערער שבו. כמה שעות לאחר מכן, הניחוח "מתיישב" לו בבסיסו עם תווים אלגנטיים של סנדלווד (אלגום), וטיבר וטחב עץ האלון.


כמו הבושם הקודם בסדרה, גם זה בגרסה הספורטיבית מוגש בבקבוק זכוכית מרובע עם פקק כסוף, רק שהפעם הוא עטוף באריג כותנה אדום עם פס אלכסוני לבן, ממש כמו תיקי הים הספורטיביים. אגב, הלוגו CH המתנוסס על הבקבוק ורקום בגוון כחול מרין, מופיע גם על חולצות הפולו הספורטיביות של המותג "קרולינה הררה".


את הבושם CH MEN SPORT של קרולינה הררה, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובפרפומריות מובחרות ברחבי הארץ, תמורת 520 ₪ (תכולה: 100 מ"ל).

ואם כבר מזכירים את המילים "ספורט" ו"קרולינה הררה" בנשימה אחת:
קרולינה הררה דה באאז, בתה של מעצבת העל קרולינה הררה ומי שאחראית למעשה על המותג CH, פיתוח בשמי קרולינה הררה וקו הילדים של המותג, הוזמנה כאורחת כבוד לטקס הפתיחה של אולימפיאדת לונדון 2012 בערב יום שישי האחרון ולמסיבה של המותג OMEGA שנערכה למחרת בשבת, יחד עם סלבריטאים נוספים מכל העולם, כמו למשל ניקול קידמן (בתמונה למטה מימין).
ל
טקס הפתיחה החגיגי הגיעה קרולינה הררה עם בעלה מיגל באאז, כשהיא לבושה בשמלת קרפ סיני בהדפס ציפורים ירקרקות מקולקציית אביב קיץ 2012 של קרולינה הררה ולמסיבה של אומגה לבשה הררה שמלה אדומה בעלת שרוולי תחרה גם היא שייכת לקולקציית אביב קיץ 2012 של המותג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails