יום חמישי, 15 ביולי 2021

Bobbi Brown Intensive Serum Foundation

המייקאפ הפופולרי ביותר של "בובי בראון", Bobbi Brown Intensive Skin Serum Foundation, עובר שידרוג על-מנת לשפר את טיפוח העור והכיסוי שלו ולהעניק מראה עור זוהר יותר. יחד איתו מושק גם פריימר חדש, שמצטרף לליין.


בשנת 2015 השיק המותג "בובי בראון" את Bobbi Brown Intensive Skin Serum Foundation, שהעניק כיסוי יפה לעור, תוך שהוא דואג גם לטפח אותו. הפורמולה שלו כללה רכיבים מזינים ובזכות המרקם החלק והמשיי שלו והגימור הקורן, שנשמר לאורך כל היום, הוא הפך למוצר פופולרי מאד.

כעת, לקראת סתיו 2021, משדרג המותג את המייקאפ הנ"ל, תחת שם חדש - "Intensive Serum Foundation". המאפיין המרכזי ביותר שלו הוא, שכמות תמצית עשב הבמבוק, ששולבה בו כמרכיב טיפוח, הוגדלה פי 10. כמו כן, השפעת השילוב בין מרכיבי הטיפוח למרכיבי האיפור הוגדלה עוד יותר על-ידי מיזוג של 26 סוגי תמציות יופי.



תמצית עשב במבוק, המהווה מרכיב מרכזי להשגת עור יפהפה, רגישה ביותר לחום. לכן, החומר הפעיל מופק באיטיות בטמפרטורות נמוכות. כמו כן, הוספה לפורמולה תמצית ג'ינסיג, שלה השפעה סינרגטית גבוהה, והיא אחראית על הגברת הזוהר, המוצקות והמראה הקורן מבפנים של העור.



כמובן, שלא רק אפקט הטיפוח שופר, אלא גם אפקט האיפור. המייקאפ, שהעניק מראה קורן למשך 12 שעות, שומר על מראה קורן, זוהר ורענן לאורך זמן ארוך יותר. בנוסף לכיסוי בעיות עור, הוא גם מתקן את גוון העור ומעניק לו גימור טבעי, שמוציא החוצה את היופי הטבעי של עור חשוף. אגב, המייקאפ המשודרג יוצע ב-23 גוונים שונים.




במקביל להשקת המייקאפ החדש/משודרג, ישיק המותג גם את Intensive Skin Serum Radiance Primer – פריימר חדש, המכיל שפע של מרכיבי טיפוח לעור, מכין את העור לאיפור שיונח מעליו ואף משפר את הגוון הטבעי שלו. שימוש בשני המוצרים יחדיו – המייקאפ והפריימר – יוביל, כמובן, לעור זוהר ויפה עוד יותר.



המייקאפ סרום והפריימר של "בובי בראון" יהיו זמינים בנקודות המכירה של המותג החל מתחילת ספטמבר 2021.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails