יום ראשון, 18 ביולי 2021

Catrice Bronze Away To… Summer 2021 Collection

קולקציית קיץ 2021 של מותג הקוסמטיקה הגרמני "קטריס" מזמינה אותנו לטיול בין פנמה, מאווי וקוסטה ריקה עד לאי פיג'י. הקולקציה, שמכונה בשם Bronze Away To…, עשירה בגוונים חמים ובוהקים, שמושלמים לעונת הקיץ החמה.


בקולקציה מוצרים בעלי גימור זוהר ומרקמים קלילים, שמרגישים נעים על העור במזג האוויר החם והם מושלמים ליצירת מראה איפור מואר ואלגנטי לשעות היום או הלילה.



אריזות פלטות הפנים והעיניים מעוצבות בהשראת צמחיית הג'ונגל, עם עלים ירוקים עזים ועיטורים מוזהבים, ואילו שאר הפריטים בקולקציה מגיעים עם אריזות שקופות ומוזהבות שמדגישות את קלילות המוצרים.

הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את המוצרים הבאים:

Bronze Away To ... Eyeshadow Palette – פלטת צלליות המוקדשת לפנמה ומכילה 9 צלליות בגוונים הנעים בין בז' וזהב ועד טורקיז וחום כהה. הגימור של הצלליות הינו מאט או מטאלי והן עשירות בפיגמנט. אריזת הפלטה עשויה קרטון והיא כוללת מראה מובנית.

·         Panama






Bronze Away To ... Baked Bronzing & Highlighting Palette – פלטת פנים בהשראת קוסטה ריקה. הפלטה כוללת 4 פודרות בגווני הארה (היילייטר) וחימום (ברונזר), שנועדו לפסל ולחטב את הפנים. הפודרות מבטיחות להיות בעלות מרקם עדין המתמזג בקלות עם העור ולהעניק להן מראה קורן ושזוף.

·         Costa Rica





Bronze Away To... Matt Face & Body Bronzer – ברונזר, שלוקח אותנו ישירות למאווי, הוואי! הברונזר מעניק לעור אפקט של נשיקת שמש, ממש כמו אחרי יום על חוף אקזוטי. הגימור המאט והגוון הקר שלו הופכים את הברונזר הזה למתאים גם לפיסול הפנים (קונטורינג).

·         Maui





Bronze Away To ... Face & Body Brush – מברשת פנים וגוף בעלת סיבים סינטתיים איכותיים, צפופים ורכים מאד. מתאימה לשימוש עם מרקמים נוזליים ואבקתיים. צורת החיתוך של המברשת מאפשרת לה לפזר את החומר באופן שווה על העור ולטשטש אותו ללא דופי. הגודל הקומפקטי שלה הופך אותה למושלמת לנשיאה בתיק האיפור.

·         Bali




Bronze Away To ... Hydrating Fixing Spray – תרסיס לחות (פיקסר) בעל ניחוח עדין של קוקוס. התרסיס מבטיח עמידות ארוכה לאיפור וגם מעניק בוסט של לחות ורעננות לעור מתחת ומעל האיפור.

·         Fiji



הקולקציה זמינה החל מיולי 2021 בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails