יום ראשון, 25 ביולי 2021

Estee Lauder Double Wear Sheer Matte Long-Wear Makeup

"אסתי לאודר" מרחיבים את סדרת Double Wear עם מייקאפ חדש בשם Estee Lauder Double Wear Sheer Matte Long-Wear Makeup.


המייקאפ החדש מציע גימור מאט שקפקף עם עמידות למשך 12 שעות, תוך שהוא נשאר נאמן לגוון שלו, נראה רענן, מרגיש קליל ונוח ובלתי גלוי לעין לאורך כל זמן הלבישה שלו.

על-פי תיאור המותג, המייקאפ החדש הינו חסר משקל ומעניק כיסוי רך וטבעי לחלוטין, ברמה מספיקה לשיפור מראה העור, אבל עדיין נותן ליופי הטבעי שלו להראות. העור נראה אחיד וחלק יותר ומרגיש רענן לכל אורך היום. כמו כן, המייקאפ עמיד בתנאי זיעה ולחות, והוא מכיל 19SPF ונוגדי חימצון להגנה מקרינת UV וזיהום.



המרקם של המייקאפ כל כך קליל, שניתן להניח אותו גם באמצעות קצות האצבעות. ניתן להניח אותו נקודתית במקומות שרוצים לטשטש פגמים, אדמומית וכו', או לפזר אותו על כל שטח הפנים. למרות שהכיסוי שלו שקפקף עד קליל, הוא ניתן לבניה.

המייקאפ מוצע בטווח של 26 גוונים והוא מגיע בבקבוק פלסטיק מרובע עם מכסה מתכתי מוזהב. מייקאפים מסוג כזה נוטים להיות דיי נוזליים ויש צורך לנער אותם היטב לפני השימוש, כך שיתכן שזו הסיבה שהמותג בחר באריזת פלסטיק על-פני זכוכית או שפופרת לחיצה.



Estee Lauder Double Wear Sheer Matte Long-Wear Makeup הושק בימים אלו בארה"ב ובקרוב יהיה זמין בנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails