יום שלישי, 6 ביולי 2021

Calvin Klein Defy

מותג הבישום "קלווין קליין" משיק את Defy - ניחוח חדש לגברים ומגייס לטובת העניין את השחקן הלוהט ריצ'ארד מאדן.


בשנים האחרונות, "קלווין קליין" ניסה להשיק כמה בשמים גבריים בעלי טון מאד סקסואלי ומפתה. למרבה הצער וחוסר המזל, בשמים אלו לא ממש צלחו בשוק, למרות שהפורמולות שלהם היו חדשניות, למשל: Encounter (2012) שהכיל אקורד מעושן, Reveal (2015) שהכיל אקורד מלוח, או Obssesed (2017) בעל האקורד העצי ענברי.

בניגוד לליין הבישום לגברים, הניחוחות הנשיים והיוניסקסיים נחלו הצלחה מרובה. קחו לדוגמא את CK Everyone (2020) – ניחוח היוניסקס הטבעוני והידידותי לסביבה הראשון, Calvin Klein Woman (2018) וכמובן הניחוחות האגדתיים CK One (1994) ו- Eternity (1988), שהמשיכו להתפתח בזכות כניסתם של תמציות חדשות.

כעת, בשנת 2021, מנסה "קלווין קליין" להצדיק את ליין הבישום הגברי שלו על-ידי השקתו של Defy (בעברית: "התרסה"), תוך שהוא מהמר הפעם על ארומה אורבנית במיוחד וכמעט יוניסקסית, הממזגת מרכיבים ממריצים עם עציים עוצמתיים. אגב, מדובר בניחוח הגברי העצמאי הראשון של המותג מזה כמעט עשר שנים!



הבושם Defy מתואר כמציג ניגודיות נועזת של רעננות ממריצה ועצים עוצמתיים. על הרכבת הניחוח אמונים הבשמים אן פליפו (Anne Flipo), פסקל גאורין (Pascal Gaurin) ולוק דונג (Loc Dong), שיצרו ניחוח מתריס ומעורר, הפותח בתערובת ממכרת של תווים הדריים מודגשים על-ידי ברגמוט פריך ולבנדר מוחלט. ליבו של הניחוח הינו שמן וטיבר, שמגיע ממקור בר-קיימא בהאיטי ומספק אדמתיות תוססת ומרקם מחוספס שלא ניתן לעמוד בפניו. את ההרכב משלים בסיס עשיר, חם ומפתה של תווי ענבר.


הניחוח הגברי והעצי מוגש בבקבוק זכוכית מודרני ומינימליסטי, המגולף בקצוות מעוגלים וקווים ליניאריים חדים – דבר המייצג את הדואליות שבפגיעות ואומץ במסלול להתרסה. הפקק הכחול של הבקבוק, כמו אריזת הקרטון החיצונית שלו, שולחים קריצה לבדי הג'ינס הפופולריים של המותג.



להובלת הקמפיין שילווה את השקת הבושם החדש, נבחר כאמור השחקן הסקוטי ההורס ריצ'ארד מאדן (Richard Madden), שזכור לכולנו בעיקר מתפקידו  כרוב סטארק מ"משחקי הכס" ומסדרת הדרמה הפוליטית "שומר ראש". סרטון הקמפיין מציג את מאדן בסדרה של רגעים פגיעים, המביאים אותו להעז לקחת סיכונים. מאדן מופיע בקמפיין, כשהוא לבוש בחליפת ג'ינס וחולצת טריקו לבנה – הלוק הניצחי של בית "קלווין קליין".

הבושם Defy של "קלווין קליין" צפוי לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מאוגוסט 2021 והוא יהיה זמין בגדלים של 30, 50 ו- 100 מ"ל אד"ט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails