יום שלישי, 20 ביולי 2021

SYOSS משדרגת את ליין טיפוח השיער

מותג מוצרי השיער SYOSS ("סאיוס") משיק מחדש את ליין מוצרי הטיפוח לשיער עם פורמולות טובות יותר ובקבוקים חדשים, העשויים מ-98% חומר ממוחזר.


"סאיוס", המותג שנוסד ביפן ומתמחה בפורמולות מקצועיות, משדרג את ליין מוצרי הטיפוח לשיער שלו עם פורמולות חדשות, המבוססות על מסורת יפנית עתיקת יומין. הפורמולות המחודשות מכילות 90% רכיבים טבעיים בשילוב קומפלקס של חומצות אמינו מובחרות. קומפלקס זה משלב שבעה מרכיבים אסייתיים טבעיים, נטולי תוספים, המבטיחים ביצועים גבוהים, מחזקים את מבנה סיב השערה, שומרים עליה ומעניקים לה מראה בריא במיוחד.

כדי להעצים את חוויית השימוש, שילבה "סאיוס" בליין מוצרי הטיפוח לשיער מרכיבים ספציפיים מיפן בעלי ניחוחות ייחודיים, שנבחרו בקפידה ומשקפים את מקורות המותג. בין הרכיבים ניתן למצוא: אצות וואקמה, פרחי "צובאקי" (קמליה), אורז סגול, לוטוס כחול, רכיבי תזונה פרה-ביוטיים, שושן מים, ג'ינסנג ועוד.

הליין החדש מגיע בבקבוקים שחורים, עשויים מ-98% חומר ממוחזר ומבליטים את הביצועים המקצועיים של "סאיוס" מכל זווית. החומר ממנו עשויים בקבוקי השמפו נצבע בצבע חדשני, ללא פחמן, מה שמאפשר למחזר אותו שוב. כמו כן, עיצוב הבקבוקים רוענן וקיבל מראה נקי ואלגנטי וכדי להפוך אותו לקל יותר לשימוש, הגודל המקורי של 600 מ"ל נדחס לגודל נוח יותר של 500 מ"ל.

ליין הטיפוח של "סאיוס" כולל ארבע סדרות שונות, כאשר כל אחת מהן מיועדת לסוג שיער אחר וכוללת שמפו ומרכך (מחיר מומלץ: 12.90 ₪ ליחידה):

סדרת KERATIN לשיער שברירי במיוחד - מכילה תמצית לוטוס כחול, התורמת למילוי קרטין מחדש לשיקום עמוק ומחליק את פני השטח של סיב השערה.



סדרת FIBER RESIST לשיער דליל ושברירי - מכילה עלה סטנלה, עשב מרפא אסייתי התורם להבראת הנפש והגוף, מחזק את שורשי סיב השערה מהשורש ועד לקצוות למראה שיער ארוך וחזק.

סדרת OLEO CARE לשיער יבש מאוד ונוקשה - מכילה שמן טמנאו, שמן הזנה עמוקה ואפקט-מונע-קשיות עד 24 שעות למראה שיער עם עד 90% פחות קצוות מפוצלים.



סדרת CURLS לשיער גלי ומתולתל - מכילה פרוטאין סויה, מעניקה לחות אופטימלית, תלתלים מוגדרים ומראה אחיד ללא צורך בשימוש במייבש שיער.

את מוצרי SYOSS ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails