יום שני, 19 ביולי 2021

Laura Mercier Light Catcher Translucent Loose Setting Powder

מותג היופי "לורה מרסיה" משיק את Laura Mercier Light Catcher Translucent Loose Setting Powder – פודרה חדשה ומסקרנת מאד.


אחד המוצרים הפופולריים ביותר של המותג הוא ה- Translucent Loose Setting Powder, פודרה שקופה בתפזורת המיועדת לקיבוע האיפור, החלקת העור והענקת גימור מאט, מבלי להותיר מראה קמחי.

כעת, כאמור, משיק המותג פודרה בתפזורת חדשה, שכמו ששמה מעיד עליה, מיועדת ללכוד את קרני האור, תוך שהיא מקבעת את המייקאפ ומאריכה את משך העמידות שלו, מטשטשת נקבוביות פעורות למשך 12 שעות, סופחת שומן (סבום) עודף במשך כל שעות היום, מחליקה את העור ולא מחזירה אור לבן מול פלאשים במהלך צילום.



עוד מתוארת הפודרה החדשה, כבעלת פורמולה הניתנת להתאמה אישית, עם יישום קל ללא מאמץ ומרקם קליל ביותר, המתמזג עם העור ומעניק לו גימור זוהר ומואר והרגשת נוחות מושלמת לאורך כל היום.

כמו הפודרה ה"אורגינלית", גם זו החדשה מגיעה בצנצנת פלסטיק עגולה בגוון חלבי. ההבדל היחיד הינו, שהפודרה החדשה מוצעת בשלושה גוונים שונים, שכל אחד מהם מאופיין בצבע מכסה אחר - זהב, כסף או ברונזה (בעוד שהפודרה המקורית הינה בעלת מכסה בגוון בורגונדי כהה).

גווני הפודרה החדשה הם:

·         Celestial Light (לעור חיוור עד בהיר)




·         Honey Star (לגוון עור בינוני עם תת-גוון זית ומוזהב)




·         Cosmic Rose (לגוון עור בינוני-כהה עד כהה)




ה- Light Catcher Translucent Loose Setting Powder של "לורה מרסייה" זמין החל מה-18 ביולי 2021 בנקודות המכירה של המותג בארה"ב ובקרוב גם ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

  1. אין על המוצרים שלהם, מדהימים אחד אחד. תודה על השיתוף!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails