יום שני, 19 ביולי 2021

Smashbox x The Suicide Squad Collaboration

מותג הקוסמטיקה "סמאשבוקס" חשף את שיתוף הפעולה המרגש שלו עם אולפני "האחים וורנר" (Warner Bros.) לכבוד הסרט "יחידת המתאבדים" (The Suicide Squad), שיעלה לאקרנים ב-6 באוגוסט 2021.


שיתופי פעולה בין מותגי איפור לבין סרטים ו/או סדרות טלוויזיה תמיד מרגשים, היות ומדובר במוצרים מיוחדים במהדורה מוגבלת עם אריזות מגניבות, שנחטפים מהר מהמדפים והופכים לפריטי אספנות מבוקשים.

כזו היא גם קולקציית Smashbox x The Suicide Squad, שכוללת מוצרים בגוונים צבעוניים נועזים ועם אריזות מדהימות. הצבעוניות העשירה של המוצרים בקולקציה תואמת בצורה מושלמת את הדמויות השונות מהסרט.



לא מדובר פה בקולקציה גדולה מיוחד, אלא ליתר דיוק ב-10 פריטים בלבד, שמורכבים מ-2 מוצרים של המותג: השפתון Be Legendary Lipstick והצללית הקרמית Always On Cream Eyeshadow. כל אחד משני אלו מוצע בחמישה גוונים חדשים.



צלליות הקרם Smashbox x The Suicide Squad Always On Cream Eyeshadows מגיעות באריזות מעוטרות (הן הטיובות והן אריזות הקרטון) בחמישה דמויות מתוך "יחידת המתאבדים". נזכיר, שמדובר בצללית בעלת פורמולה צמחונית, המועשרת בפריימר, כך שהיא עמידה ל-24 שעות. המרקם שלה הינו עשיר עם גימור מאט והיא נוחה מאד לטשטוש ומיזוג על העפעף.


חמשת הדמויות והצבעים הם:

·         Harley Quinn – שחור מאט

·         Mongal – סגול מאט

·         Javelin – כחול טורקיז מטאלי

·         Peacemaker – צהוב מאט

·         Bloodsport – חום חם מאט






כמו צלליות הקרם, גם השפתונים שבקולקציה - Smashbox x The Suicide Squad Be Legendary Anti-Hero Lipstick, מגיעים בחמישה גוונים שונים עם אריזות מעוטרות בחלק מהדמויות שהופיעו על אריזות הצלליות לצד כמה דמויות חדשות.





פורמולת השפתון מועשרת בפפטידים ובפריימר מובנה. המרקם שלו קרמי עשיר והוא מחליק על השפתיים בקלות ומעניק להן צבע פיגמנטי מאד.



גווני השפתונים הם:

·         Ratcatcher 2 – ניוד אפרסקי

·         Harley Quinn – אדום ערפדי

·         Mongol – סגול כהה

·         Polka Dot Man – כתום בוהק

·         Bloodsport – חום חם כהה




הקולקציה הושקה השבוע בארה"ב ואני מקווה שבקרוב היא תגיע גם אלינו, לישראל.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails