יום שני, 18 באוקטובר 2021

Dior The Atelier of Dreams Holiday 2021 Collection

מסורת הקוטור של "דיור" מתמזגת עם היצירתיות של פיטר פיליפס (Peter Philips) ונותנת חיים ל- The Atelier of Dreams – קולקציית האיפור לעונת החגים 2021 של המותג. אגב, שם הקולקציה, "האטלייה של החלומות", הוענק לה כמחווה למורשת הקוטור שהותיר לעולם מיסייה כריסטיאן דיור.


שד' מונטיין 30 בפריז. האם הכתובת הזו אומרת לכם משהו? זהו ליבו הפועם של הבית שהקים המעצב הנודע כריסטיאן דיור. כעת, חזית הבניין זוכה למקום של כבוד גם באיפור ומעוררת השראה בבחירת המרקמים והעיטורים של המוצרים בקולקציית החגים.



כאמור, את הקולקציה יצר פיטר פיליפס, מנהל הקריאייטיב והתדמית של מחלקת האיפור של המותג, כמחווה להיסטוריה של המותג ושל מייסדו, והיא כוללת מוצרים שונים לאיפור העיניים, שפתיים, פנים וציפורניים. בין המוצרים ניתן למצוא את פלטות הצלליות האייקוניות ושפתונים מסדרת Rouge Dior ו- Diorific – כולם מעוטרים בדוגמת חזית הבניין הפריזאי האגדי.



סקלת הגוונים של המוצרים בקולקציה נעה, כרגיל לעונת החגים, על אדומים וזהובים ואיתם שולבו גם גווני שזיף, חומים וניודים קלאסיים, שיתאימו לכל אירוע בכל שעה של היום.



5 Couleurs Couture – פלטת צלליות, הכוללת 5 גוונים בגימורים שונים. המרקם של הצלליות הינו קרמי ודק והן קלות למיזוג וטשטוש. הפלטה מצויידת במראה מובנית ו-2 אפליקטורים דו-צדדיים.



בקולקציה מוצעת הפלטה בשני שילובי גוונים:

·         Atelier Doré – שילוב של גוונים זהובים וחומים

·         House of Dreams – שילוב של גוונים ורודים וניודים עם כסף




Rouge Dior Lipstick – השפתון האייקוני של המותג מגיע בקולקציה באריזה מיוחדת, שמבטיחה לכבוש את ליבם של מכורי האיפור כבר ממבט ראשון. המוטיב בצורת תבליט חזית בית דיור מופיע הפעם הן על האריזה הכחולה של השפתון והן על גוף השפתון עצמו!



השפתון עצמו מועשר בתמציות של אדמונית אדומה, פרחי רימון וחמאת שיאה ומבטיח עד 16 שעות של לחות והזנה לשפתיים. כמו כן, השפתון מציע פיגמנט עשיר עם כיסוי מלא ואחיד מהיישום הראשון. בקולקציה ניתן למצוא חמישה גוונים שונים שלו:

·         466 Pink Rose – ורוד חם בוהק עם גימור סאטן

·         873 Sparkling Peony – אדום אדמונית עם גימור מטאלי

·         862 Winter Poppy – אדום פרג עם גימור מאט קטיפתי

·         858 Red Pansy – אדום-חום מאט

·         999 – אדום פר אקסלנס עם גימור קטיפתי



Diorific Lipstick – שפתון המזל של כריסטיאן דיור המגיע באריזה שמזכירה את הספרה 8 (מספר המזל שלו). השפתון עצמו בעל פורמולה עמידה לאורך זמן, המוצעת בגימור מאט או סאטן. בקולקציה הוא מוצע בארבעה גוונים שונים כשגוף השפתון בכל אחד מהם מעוטר במוטיב המוביל בקולקציה:



·         074 Rose d'Hiver – חום ורדרד, סאטן

·         075 Rouge Capucine – אדום שני בוהק, סאטן

·         076 Taupe Ispahan – אדום-חום, מאט

·         077 Midnight Corolle – שזיף כהה, מאט



Rouge Blush – סומק עם תבליט של חזית בית "דיור" בפריז. הסומק בעל מרקם משיי, המתמזג בצורה מושלמת עם העור ומעניק לפנים מראה קורן רענן טבעי:

·         Hologlam – ורוד משמש ססגוני




Minaudière Rouge Dior – מיני קלאצ' מוזהב, המצוייד בשרשרת, כך שניתן גם לנשיאה על הכתף. בתוך התיק ניתן למצוא שלושה שפתוני Rouge Dior בגודל מיני (בגווני: Red Pansy, Sparkling Peony ו- Pink Rose), שפתון בגודל סטנדרטי בגוון Winter Poppy וקייס מוזהב לנשיאת שפתון.







Diorific Vernis – לק בעל פורמולה המועשרת בשרפים ובטכנופולימרים בעלי אפקט של ג'ל עם ברק קריסטלי. כמו כן, הפורמולה מבטיחה עמידות לאורך זמן על הציפורניים מבלי להיסדק או להתקלף. בקולקציה מוצעים שלושה גוונים שונים:



·         862 Poppy – אדום פרג עליז

·         992 Corolle – אדום סגלגל אלגנטי ומפתה

·         Bouton d'Or – טופקוט גליטרי בגוון שמפניה (ניתן לשימוש לבדו או מעל לק אחר)





הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, זמינה ברחבי העולם החל מה-15 באוקטובר 2021 אונליין, והחל מנובמבר 2021- גם בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails