יום שלישי, 26 באוקטובר 2021

MAC X Lisa Collection

מותג הקוסמטיקה MAC ושגרירת היופי שלו, הזמרת ליסה, חברת להקת הבנות Blackpink, חוברים יחדיו להשקת קולקציית האיפור הראשונה שלה.


רק לפני שנה מונתה ליסה להיות שגרירה עולמית של MAC Cosmetics, אבל נראה שהמגה-סטארית עומדת לקחת את השותפות שלהם צעד אחד קדימה, עם השקת קולקציית האיפור הראשונה שלה עבור המותג.

על השקת הקולקציה בישר המותג בחשבון האינסטגרם שלו. שם צויין, כי הקולקציה תכלול את כל המוצרים החביבים על ליסה, פלוס גוונים חדשים לגמרי בהשראת מה שהיא הכי אוהבת, כמובן. אגב, ליסה, הידועה גם בשם לאליסה מנובל (Lalisa Manobal), הינה כוכבת ה- K-פופ הראשונה, שהפכה לפנים של המותג.



"תמיד הייתי מעריצה גדולה של MAC. אני אוהבת איך שהמותג הופך את האיפור לצורת ביטוי עצמי, שתמיד נותן לי בטחון רב על הבמה. יחד עם MAC אני נרגשת להזמין ולהעצים קהלים נוספים, מכיוון שלשנינו יש בסיס אינדיבידואלי ומגוון," אמרה ליסה בזמנו, כשנבחרה לתפקיד שגרירת MAC.



זו היתה, ללא ספק, שנה עמוסה במיוחד עבור ליסה, במיוחד מאז שהשיקה רק לפני כמה חודשים את אלבום הסולו הראשון שלה, "Lalisa". שיר הנושא שלו הגיע ל- 73.6 מיליון צפיות בתוך 24 שעות בלבד מרגע השקתו, מה שהפך אותו ל"סרטון הנצפה ביותר של אמן סולו ב-24 שעות". כמו כן, היא נבחרה להיות השגרירה העולמית של מותגי האופנה "סלין" (Celine) ו"בולגרי" (Bulgari) בשנה שחלפה. השנה עוד טרם הסתיימה, וכעת כאמור, התבשרנו גם על השקת קולקציית האיפור של ליסה.

לפי שעה, טרם פורסמו הפרטים הרשמיים אודות הקולקציה עצמה, אבל ברשת כבר ניתן למצוא תמונות של חלק מהמוצרים שהיא תכלול. בין המוצרים, שמגיעים באריזות בגוון סגול, ניתן למצוא: פלטת צלליות עם גוונים שימריים, שפתונים קלאסיים ונוזליים בגוונים בולטים, סומק, היילייטר, אייליינר ואפילו תיק סגול מנצנץ.





פרטים נוספים בקרוב...

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails