יום רביעי, 27 באוקטובר 2021

Lancôme x Emily in Paris Collection

מותג היופי הצרפתי "לנקום" חובר לסדרת הלהיט של נטפליקס, "אמילי בפריז", להשקת קולקציית יופי חדשה בהשראת הסדרה, שתגרום לכל אחת להרגיש הדמות הראשית בחייה.


בפעם הראשונה, חוברת "לנקום" לאחת מסדרות הטלוויזיה הפופולריות ביותר, כדי לייצר קולקציית יופי בהשראת הזוהר הפריזאי. ב-22 בדצמבר 2021 תעלה העונה השניה של הסדרה המצליחה "אמילי בפריז", בכיכובה של שגרירת היופי של לנקום – השחקנית לילי קולינס (Lily Collins). כזכור, הסדרה עוקבת אחר סיפורה של אמילי קופר, חייה, חוש הלבוש המוזר שלה, האופטימיות המשמחת שלה וכמובן, השיק הטבעי והבלתי מתאמץ של היופי הצרפתי.



הקולקציה, שתשיק "לנקום" במהדורה מוגבלת, הינה בהשראת הקסם של החיים הפריזאיים, כאשר כל אחד מפריטי האיפור, הטיפוח והבישום מגיעים באריזות הכוללות את קודי הצבע האדום והוורוד שמאפיינים את הסדרה, כמו גם מוטיב הלב של אמילי והתיק בצורת מגדל אייפל. הפריטים בקולקציה הורכבו כך, שיאפשרו לעצב את מראה האיפור שלנו מעור רענן ביום ועד לשפתון אדום קלאסי בלילה, והיא מעצימה כל אשה להשיג יופי של בחורה צרפתיה בדרכה שלה.



"זו הפעם הראשונה שלנקום חוברת לתכנית נטפליקס פופולרית וסופר שאפתנית כדי ליצור קולקציית יופי. עם הקולקציה החדשה הזו, לנקום חוגגת את שמחת החיים הפריזאית ואת הקסם של אמילי בפריז. זו הדרך המושלמת ליצור מחדש את היופי המיוחד של הנערה הצרפתיה ולפרש אותה בדרך שלכן בבית, להביא זוהר ותחכום צרפתי לכל הנשים ברחבי העולם", אומרת פרנסואה להמן (Francoise Lehmann), נשיאת "לנקום" העולמית.

הקולקציה, שמכונה בשם “For the Love of Paris”, מורכבת מהפריטים הבאים:

For The Love of Paris Eyeshadow Palette – פלטת צלליות באריזה מעוצבת בצורת לב אדום ומעליו איור של מגדל אייפל. הפלטה מכילה 12 גוונים שונים – מניוד אלגנטי, דרך חום מנצנץ, בורדו שיקי וכחול חצות – הכל בהשראת הדמויות האהובות ביותר של הסדרה.




For The Love of Paris Monsieur Big – מסקרה "מיסייה ביג" מוצעת בקולקציה באריזה מיוחדת. המסקרה המוכרת והאהודה של המותג מספקת נפח מושלם לריסים ועמידות עד ל-24 שעות.



For The Love of Paris L’Absolu Rouge Lipstick – השפתון ל'אבסולו רוז' מוצע בקולקציה באריזה הכוללת טבעות זהב דקיקות, שחובקות את מותניו הצרים של השפתון, וכמובן האיור של הלב האדום ומגדל אייפל על מכסה השפתון השחור. בקולקציה מוצעים שלושה גוונים שונים:

·         Attrape Couer – אדום ארגמן קלאסי מאט

·         French Tea – ניוד ורדרד קרמי

·         Rouge Pigalle – אדום עז כהה מאט





For The Love of Paris Advanced Génifique Face Serum – הסרום האייקוני של המותג, שמסייע להשיג עור מושלם של נערה צרפתיה שנשאר רענן וזוהר במהלך כל היום. בנוסף, הוא מסייע לחזק את מאגרי הלחות של העור ולהגן עליו מפני קרינת UV ופגעי מזג האוויר. גם הסרום מגיע בקולקציה באריזה מיוחדת, עם המוטיב של הלב האדום ומגדל אייפל.




For The Love of Paris Idôle Eau de Parfum – להשלמת האווירה הצרפתית כוללת הקולקציה בקבוק במהדורה מיוחדת של הבושם "אידול", שלוכדת את תמצית היופי הפריזאי ואת ההנאה המשמחת שמשרה הקולקציה. הניחוח נותר אותו ניחוח פרחוני ואנרגטי.



הקולקציה צפויה להיות זמינה החל מסוף נובמבר 2021 (מקווה שגם בישראל...). בינתיים, זה הזמן להתחיל לתרגל את הצרפתית שלכן.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails