יום ראשון, 3 באוקטובר 2021

NIVEA Hydra Skin Effect

מותג הקוסמטיקה "ניוואה" מציג את Hydra Skin Effect - סדרת לחות חדשה לטיפוח הפנים, המכילה חומצה היאלורונית טהורה, שמספקת לעור לחות עד 72 שעות!


ידוע לנו זה מכבר, שמים הם חלק בסיסי בגוף האדם. אנו זקוקים למים כדי שנוכל לתפקד פיזית ונפשית. בנוסף, חוסר בלחות משפיע על העור שלנו והופך אותו לחיוור, יבש, רגיש וכמובן, נוטה לקמטים.

ישנן מספר דרכים לשמור על הלחות בעור, כשהעיקרית ביניהן היא באמצעות שתיית כמות מספקת של נוזלים במהלך היום. יחד עם זאת, אורח החיים המודרני, שהינו בדרך כלל עמוס ולחוץ מידי, לא תמיד מאפשר לעמוד במשימה זו, לכן חשוב לבחור בנוסף מוצרים נכונים, שיספקו לעור שלנו את כמות הלחות הדרושה לו בצורה מהירה ויעילה. כזו היא סדרת "הידרה סקין אפקט" של ניוואה, שעוצבה לספק לעור אפקט של לחות מתמשכת עד 72 שעות ומעניקה לו מראה רענן לאורך כל היום.



מוצרי הסדרה כוללים פורמולה בעלת מרקם ג'ל נעים, שאינו שומני, ונספג מהר בעור. פורמולה זו מכילה חומצה היאלורונית טהורה, התורמת להמרצת תהליך היצור הטבעי של החומצה ההיאלורונית בעור פי שלושה. אפקט זה גורם לעור להתחזק, להפוך להיות חלק יותר ולהראות בריא ורענן.



הסדרה כוללת שלושה שלבים:

שלב 1 – Nivea Hydra Skin Effect 20sec Instant Mask Effect (מחיר: 74.90 ₪, תכולה: 100 מ"ל) – סרום קליל עם אפקט של מסכת לחות, נספג בעור בתוך 20 שניות ומשחזר את הזוהר הטבעי של העור כבר מהשימוש הראשוני. הפורמולה העשירה שלו, הכוללת חומצה היאלורונית טהורה, מעניקה לחות מיידית ומתמשכת לעור ומשפרת את האפקטיביות של קרם הלחות מאותה הסדרה, שמונח מעליו.



שלב 2 – Nivea Hydra Skin Effect Moisturizing Day Cream (מחיר: 74.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם יום במרקם ג'ל, מעניק לעור לחות לאורך כל היום. הפורמולה החדשנית שלו מועשרת בחומצה היאלורונית מרוכזת וטהורה ויש לה תפקיד כפול: מצד אחד לספק חומצה היאלורונית עוצמתית לעור ומצד שני לעודד את תהליך הייצור הטבעי שלה בעור. העור נהנה מלחות מתמשכת של עד 72 שעות, גם בתנאי מזג אוויר הקשים ביותר.



שלב 3 – Nivea Hydra Skin Effect Regenerating Night Gel Cream (מחיר: 74.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם לילה במרקם ג'ל, מכיל חומצה היאלורונית מרוכזת טהורה, הממריצה את תהליך יצור החומצה הטבעית בעור במהלך הלילה. המרקם הקליל של הג'ל נספג במהירות בעור, מבלי להותיר הרגשה שמנונית או סימנים על הכרית. כמו כן, הניחוח העדין של הקרם מעניק הרגשת רוגע נעימה. עם היקיצה בבוקר, העור מרגיש חלק וגמיש מאד ונראה בריא, רענן ובעל זוהר טבעי.



את מוצרי סדרת Nivea Hydra Skin Effect ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails