יום שלישי, 12 באוקטובר 2021

Kiko Precious Rituals Collection

קולקציית Precious Rituals של מותג הקוסמטיקה האיטלקי "קיקו" שואבת השראה מטקסי יופי עתיקים לגוף ולנפש. סודות היופי ההודיים העתיקים פוגשים את הקשב לטוהר המרכיבים במוצרי הטיפוח והאיפור החדשים בקולקציה טבעונית זו.


עם פורמולות טבעיות, מרקמים עשירים, גוונים חמים ואריזה אקזוטית, הקולקציה החדשה חובקת את העקרונות ההוליסטיים של המסורת האיורוודית (תורת הריפוי ההודית) ומפרשת אותם מחדש בצורה מודרנית. הידע החשוב העתיק מתת היבשת ההודית נתן השראה ליצירת ארבעה טקסי יופי המוקדשים לטיפול בעור ואיפור הפנים, עיניים ושפתיים.



חשוב לציין, כי כל המוצרים בקולקציה הינם טבעוניים ומועשרים ברכיבים טבעיים כמו זעפרן, תמצית אלוורה, שמן שקדים ושמן שומשום. כמו כן, בקולקציה הקפידו על עיצוב אריזות בסגנון הודי, עם עיטורים בזהב, שמהווה סמל לרווחה במסורת ההודית.

בקולקציה ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Precious Rituals Vegan Eyeshadow Harmony Palette – פלטת צלליות, המורכבת מארבעה גוונים בגימור מאט ופנינה, ליצירת מראה מגנטי וזוהר. הפלטה מגיעה באריזה בגוונים חמים עם עיטורים הודיים מוזהבים, שלוקחים אותנו ישר למזרח הרחוק.



בקולקציה מוצעת הפלטה בשני שילובי צבעים:

·         01 Earth Vibes גוונים חומים זהובים

·         02 Spiritual Pink – גוונים ורודים חמים





Precious Rituals Vegan Duo Primer & Eyeshadow – סטיק עיניים דו צדדי: מצידו האחד פריימר לעיניים בגוון נייטרלי, ובקצהו השני צללית קרמית בגימור מטאלי. הסטיק זמין בקולקציה בארבעה גוונים שונים:



·         01 Eye Opening – ורוד סגלגל

·         02 Reawaken – ורוד מוזהב



·         03 Touch Your Energy – אדום נחושתי

·         04 Into The Green – ירוק חאקי אפרפר



Precious Rituals Long Lasting Vegan Eyeliner – אייליינר בעל פורמולה עמידה לאורך זמן. האייליינר מוצע בגוון שחור מאט והוא מצוייד באפליקטור בעל קצה דק ומוארך, המאפשר שרטוט דק ומדוייק.



Precious Rituals Vegan Eyeliner & Kajal – עפרון עיניים, המיועד להשיג דיוק של אייליינר אבל עם מרקם רך שמאפשר שרטוט עם פיגמנט עז ועמוק בתוך העין. המרקם הקרמי שלו מתמזג עם העור ויוצר שרטוט אחיד ועשיר. כמו כן, ניתן לטשטש אותו בקלות באמצעות האפליקטור הספוגי שנמצא בקצהו השני של העפרון.



בקולקציה ניתן למצוא ארבעה גוונים שונים:

·         01 Imaginative Burgundy – אדום בורגונדי

·         02 Balanced Brown – חום עז

·         03 Deeply Blue – כחול עמוק

·         03 Deeply Blue – שחור טהור



Precious Rituals Vegan Volume & Length Mascara – מסקרה בעל אפליקטור כפול להענקת נפח ואורך אקסטרימים לריסים. אפליקטור אחד בעל זיפים צפופים, שמצפים את הריסים ומעניקים להם נפח, בעוד שהאפליקטור השני מאריך את הריסים ומעניק להם מראה פנורמי מושלם. הפורמולה שלה כוללת רכיבים טבעיים, ביניהם חמאת שיאה מזינה, והיא מבטיחה עמידות עד ל-36 שעות! המסקרה מוצעת בגוון שחור אולטרה מאט.





Precious Rituals Vegan Brow Pencil – עפרון למילוי והגדרה של הגבות, בעל פורמולה המועשרת בשמנים צמחיים יקרים מזינים. מצד אחד יש לו קצה עפרון קלאסי הניתן לחידוד, ובצד השני מברשת פרקטית לסירוק הגבה לפני ואחרי היישום. העפרון מוצע בקולקציה בארבעה גוונים שונים:

·         01 Light Chestnut – לשיער גבה בהיר

·         02 Auburn – לשיער גבה חום אדמדם

·         03 Dark Chestnut – לשיער גבה חום כהה

·         04 Black – לשיער גבה שחור



Precious Rituals Vegan Lash & Brow Serum – סרום מזין לריסים ולגבות, מחזק אותם ומעודד את הצמיחה שלהם. הסרום שקוף, אינו דביק, מועשר בגליצרין ומבטיח יישום קל ואופטימלי.




Precious Rituals Vegan Matte Lip Stylo – שפתון עשיר בלחות, בעל גימור מאט. הוא מבושם עם פרחי אורז והפורמולה שלו מכילה תמצית רימונים, המעניקה לשפתיים רכות ותחושת נוחות. השפתון מציע פיגמנט עשיר ועמיד לאורך זמן והוא זמין בקולקציה בששה גוונים שונים:




·         01 Winsdome Rose – ורוד עתיק אלגנטי

·         02 Embracing Beige – בז' ניודי



·         03 Energic Coral – אדום קורלי עז

·         04 Vibrant Red – אדום נופך



·         05 Holistic Mauve – ארגמן עז

·         06 Lively Burgugny – בורגונדי



Precious Rituals Shine & Care Vegan Lip Balm – ליפ באלם המספק לחות והזנה לשפתיים. יש לו מרקם רך וגימור זוהר לצד ניחוח וניל. הפורמולה שלו מועשרת בתמציות חמאת שיאה, מנגו וקקאו, הוא מחליק בקלות על השפתיים ומשפר את הגוון הטבעי שלהן.



בקולקציה ניתן למצוא ארבעה גוונים שונים:

·         01 Lightness – ורוד בייבי עדין

·         02 Understanding – ורוד סלמון



·         03 Consciousness – ורוד חם בינוני

·         04 Resilience – סגול עז



Precious Rituals Velvet Flawless Vegan Foundation – מייקאפ קליל בעל גימור טבעי, המעניק לפנים בסיס לחותי, חלק וזוהר. הפורמולה שלו מועשרת בתמצית רימונים ויש לו ניחוח הכולל צווי תה. הכיסוי של המייקאפ הינו בינוני וניתן לבניה. בקולקציה הוא מוצע בששה גוונים שונים, המתאימים לגוון עור בהיר עד בינוני (שזה דיי מוזר, בהתחשב בעובדה שהקולקציה הינה בהשראת הודו...):




·         01 Porcelain

·         02 Light Beige

·         03 Honey

·         04 Almond

·         05 Caramel

·         06 Hazelnut



Precious Rituals Hydrating Vegan Concealer – קונסילר נוזלי בעל מרקם קליל וגימור טבעי. מאיר, מתקן ובמקביל מטפח את העור ומעניק לו אפקט זוהר טבעי. הפורמולה שלו מועשרת בתמצית אלוורה, בעלת תכונות מרעננות ומרגיעות. בקולקציה זמינים 3 גוונים בלבד:

·         01 Ivory

·         02 Light Beige

·         03 Hazelnut




Precious Rituals Long Lasting Vegan Highlighter – היילייטר עם ניחוח עדין של תה לבן. מבטיח מרקם משיי עם גימור פנינתי מתוחכם, המאיר את הפנים עד 10 שעות! הפורמולה שלו מכילה תמצית פרחי זעפרן, והוא קל למיזוג וטשטוש עם העור. בקולקציה ניתן למצוא שני גוונים שונים:

·         01 Copper & Calm – נחושת בהירה

·         02 Golden Meditation – זהב חם




Precious Rituals Long Lasting Vegan Bronzer – ברונזר המעניק לפנים אפקט שזוף טבעי לאורך כל היום. לברונזר ניחוח עדין של קינמון והוא זמין בשני גוונים שונים:

·         01 Honey

·         02 Sienna




Precious Rituals Long Lasting Vegan Blush – סומק בעל מרקם קטיפתי המשלב שני גוונים מרהיבים, האחד בגימור מאט והשני זוהר. לסומק ניחוח עדין של ורד והוא זמין בשלושה גוונים:



·         01 Golden Sand – חום בהיר מאט וזהב שימרי

·         02 Mauve Harmony – ורוד בינוני מאט וורוד סגלגל בוהק

·         Copper Infusion – ורוד כהה מאט ונחושת בהירה שימרית





Precious Rituals Gentle Veg Face Cleansing Oil – שמן ניקוי לפנים, מועשר בשמן שקדים, שמן שומשום ומורינגה אוליפרה. המרקם שלו סופר נוח על הפנים ויש לו ניחוח של ג'ינג'ר משכר. מותיר את העור נקי, רך וזוהר לחלוטין. התכשיר ניתן לשימוש יומיומי ומתאים לכל סוגי העור.




Precious Rituals Radiant Vegan Serum – סרום המעניק לחות לעור הפנים. מומלץ לשימוש לאחר ניקוי מושלם של העור והסרת שאריות איפור. הפורמולה שלו מכילה שמני שקדים, שומשום וזרעי מורינגה והיא מרגישה קלילה על העור ונספגת במהירות. הסרום יכול גם לשמש כפריימר לפני איפור הפנים.



Precious Rituals Ginger Scent Vegan Body Scrub – פילינג גוף בעל מרקם קליל, שנועד לקלף, לטהר ולחדש את העור ולהותיר אותו חלק ורך. למוצר יש ניחוח עדין של ג'ינג'ר.




Precious Rituals Vegan Solid Scent – בושם מוצק ידידותי לסביבה, בעל ניחוח אקזוטי, המעורר תחושה עמוקה של רווחה והרמוניה. פירמידת הריח שלו מקנה תחושה של רוגע. הוא נפתח בתווים של ברגמונט עוטף, שלאט לאט מפנה את מקומו לתווי פטצ'ולי, מאסק ופולי טונקה. הוא מאד נוח לאיחסון בתיק ולמרוח מתי שרוצים למצוא רוגע.




Precious Rituals Face Brush & Blender – מברשת דו-צדדית פרקטית, המיועדת לשימוש עם מוצרים נוזליים ואבקתיים. בקצהו האחד מצויה ספוגית בצורת טיפה, למריחה אחידה של מוצרים קרמיים. בקצהו השני נמצאת מברשת בעלת סיבים סינתטיים, המעוצבת כך שתתאים לקווי המתאר של הפנים ואיסוף כמות נכונה ומדוייקת של מוצרים אבקתיים.



Precious Rituals Exfoliating Facial Brush – מברשת פילינג לפנים, בעל זיפים רכים המותאמים לצורת הפנים. המברשת מבצעת פילינג עדין לעור הפנים, אך בו זמנית יעיל ואינטנסיבי. ניתן להשתמש בה לבדה או בשילוב תכשירי ניקוי ייעודיים לניקוי עמוק יותר.




Precious Rituals Make-Up Remover Cotton Pads – פדים רב-פעמיים להסרת איפור. עשויים 100% כותנה וניתן לשטוף אותם ידנית עד 20 פעמים כל אחד. הפדים מגיעים בתוך תיק כותנה (מכיל 5 יחידות).




Precious Rituals Pochette – תיק איפור בצורת שקית בד, שנסגר באמצעות שרוך. התיק הינו בצבע בורדו תוסס.



הקולקציה הושקה בימים אלו באיטליה ובקרוב היא תהיה זמינה בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

  1. היי תודה על הסקירה....מתי בישראל? בדרך כלל אחרי שמושק בחול זה אצלנו אחרי כמה זמן אם בכלל

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails