יום ראשון, 3 באוקטובר 2021

MAC Cosmetics X Whitney Houston Makeup Line

המורשת והיופי האייקוני של הזמרת המנוחה וויטני יוסטון יהיו הנושא של ליין איפור מיוחד, שישיק מותג הקוסמטיקה MAC בשנה הבאה.


לפני ימים אחדים פורסמה ידיעה, לפיה מותג הקוסמטיקה MAC יכבד את זכרה של וויטני יוסטון ז"ל באמצעות ליין איפור חדש שנוצר בשיתוף עם מנהלי העזבון של וויטני יוסטון. על-פי ההודעה, קולקציית האיפור תושק ב- 2022 במקביל לעלייתו של סרט הביוגרפיה "אני רוצה לרקוד עם מישהו", המופק בימים אלו על חייה של וויטני. בנוסף, שיתוף הפעולה הנ"ל יכלול פרוייקטים נוספים בהמשך.

"וויטני יוסטון היא אגדה אמיתית, שכישרונה היה וימשיך להתעלות על-פני עשרות שנים," אמרה מנהלת השיווק הראשית של MAC, איידה מודאצ'ירו-רבו (Aïda Moudachirou-Rebois). "בדיוק כמו העומק הקולי שלה, היא היתה יפייפיה אמיתית וחובבת MAC, שיכלה לעבור בצורה חלקה מ'מראה איפור ללא איפור' לאיפור גלאם מלא, עם צבעים עזים, מבלי לפספס פעימה. אנו גאים לתמוך בביוגרפיה הקרובה של וויטני ולהמשיך לספר את סיפור היופי שלה ברגעים רבים שיבואו." 


ההכרזה על שיתוף הפעולה עם
MAC פורסמה לראשונה על-ידי הנהלת העזבון של וויטני יוסטון, באמצעות עמוד האינסטגרם של הזמרת, שם נאמר: "[MAC] יצרה שותפות ארוכת טווח ורבת פנים עם עזבון וויטני יוסטון. מותג היופי אמור להשיק קולקציה בשנת 2022 כחלק משיתוף הפעולה ויתמוך בביופיק (סרט ביוגרפי) הקרוב, על-ידי שיחזור כמה ממראות היופי הבלתי נשכחים של וויטני עבור הסרט." 


בראיון למגזין "פיפל", סיפרה פאט יוסטון (
Pat Houston), גיסתה של וויטני והמנהלת שלה לשעבר, כי "וויטני ניחנה ביופי פנימי וחיצוני של פעם בחיים. כשהתחילה הפקת הסרט, היה זה כל כך משמח לפתח שותפות עם MAC. המותג היה אהוב על וויטני ואני יודעת שהוא יכבד את המורשת שלה ואת היופי שלה."

פאט יוסטון ציינה בנוסף, שוויטני תיכננה בעבר להכנס לתעשיית הקוסמטיקה. "הרעיון שמתגשם כעת הוא משהו שוויטני תמיד רצתה לעשות. אני שמחה שנוכל לעשות משהו שאני יודעת שהיא היתה אוהבת. אנחנו רק מתחילים בשיתוף הפעולה הזה, אבל דברים מרגשים מגיעים! וויטני תמיד היתה אלופה של נשים שהרגישו יפות. בין אם זה באירוע מרכזי או רק לבוש יומיומי. העבודה שלנו עם MAC היא על יצירת ליין שיכול לענות על כל הצרכים הללו. הליין יהיה נכון לצבעים שלה, שהיא אהבה לעבוד איתם."

אף שזו הפעם הראשונה ש-MAC יוצרת ליין איפור בהשראת וויטני יוסטון, שנפטרה בשנת 2012, המותג כבר השיק בעבר קולקציות איפור בהשראת זמרות ענקיות אחרות. ביניהן זכורות לנו הזמרת המקסיקנית-אמריקאית סלינה ז"ל, שנרצחה על-ידי נשיאת מועדון המעריצים שלה ב-1935, והזמרת והשחקנית אליה ז"ל, שנהרגה בהתרסקות מטוס ססנה בשנת 2001. כעת, כאמור, תצטרף יוסטון אף היא למערך קולקציות האיפור המיוחדות של המותג, שנועדו לכבד את אותן כוכבות אהובות. 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails