יום חמישי, 28 באוקטובר 2021

Doctor OR Oily OR FORTE

מותג הדרמו-קוסמטיקה "דוקטור עור", מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק את Oily OR FORTE - סדרת מוצרים חדשה לטיפול בעור שמן הנוטה לפצעונים, עם רכיב ייחודי למראה עור חלק ונקי יותר כבר מהשימוש הראשון!


כל מוצרי הסדרה מכילים Acnacidol BG - רכיב פטנט ייחודי, המכיל חומצה ייחודית שמופקת ממזון מלכות, והוכח מחקרית כמסייע לטיפול אפקטיבי בעור עם פצעונים ולמראה עור נקי וחלק יותר. רכיב זה מסייע בהפחתת מראה שמנוני, מכווץ את הנקבוביות, מונע את סתימתן ("ראשים שחורים") ומשיב את האיזון והמראה הבריא לעור. כמו כן, הוא שומר על הסביבה ההיגיינית של העור.

בנוסף לרכיב הפטנט, כל מוצרי הסדרה מכילים גם חומצה סליצילית, המסייעת בפתיחת הנקבוביות למראה עור בריא ונקי יותר, ניאצינאמיד המסייע לטיהור והרגעת העור ולשיפור מראהו ושילוב ייחודי של תמציות צמחים התורמות להזנה ולהגנה על העור.

לדברי אלית קלדרון, מנהלת השיווק של המותג: "פצעונים הינה אחת מבעיות העור הרווחות ביותר. תופעה זו מתחילה לרוב בגיל ההתבגרות אך התגברה גם בקרב צרכנים בוגרים יותר עם תקופת הקורונה ולבישת המסיכות על עור הפנים. לעיתים, הם נוטים להשאיר אחריהם צלקות ולכן ככל שנקדים בטיפול, לא רק שנשיג מראה עור חלק יותר, אלא גם נסייע להפחתת הופעת פצעים חדשים.

סדרת Oily OR FORTE כולל את המוצרים הבאים:

ג'ל ניקוי טיפולי לעור שמן הנוטה לפצעונים (מחיר: 83.90 ₪) - תרחיץ פנים טיפולי לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, ללא סבון במרקם ג'ל, לניקוי עמוק של עור הפנים. מסיר ביעילות עודפי שומן ומטהר את הנקבוביות, מבלי לייבש את העור או לגרותו ומבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית שלו.



קרם לחות טיפולי לעור שמן הנוטה לפצעונים (מחיר: 99.90 ₪) - קרם לחות טיפולי לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, יעיל  ומסייע למראה עור בריא וחלק יותר מפצעונים, בעל מקדם הגנה מהשמש SPF 30. הקרם נטול שומן במרקם קליל, מזין את העור בלחות, מעניק לו מראה מאט ללא ברק מיותר ומפחית את המראה השמנוני.



תחליב גרגירים עדין לעור שמן הנוטה לפצעונים (מחיר: 79.90 ₪) - תחליב גרגירים (פילינג) טיפולי לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, במרקם קרמי עדין במיוחד, לניקוי עמוק של עור הפנים, להסרת עודף שומנים, טיהור הנקבוביות מבלי לייבש את העור או לגרותו וכן מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של העור. הגרגירים מייצרים פילינג עדין ויעיל לעור הפנים, להסרת תאים מתים וחידוש תאי העור. למראה עור בריא, חיוני, רענן ונקי יותר. גרגירי הפילינג משאירים על העור שכבת חוחובה, שמעדנת, מרגיעה ומרככת אותו.



את מוצרי "דוקטור עור" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר המותג.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails