יום רביעי, 19 ביוני 2024

Clarins Cryo-Flash Cream-Mask

אחרי שכבשה את הרשתות החברתיות ונבחרה לאחד ממוצרי היופי הטובים ביותר שהושקו בשנה האחרונה, ה- Clarins Cryo-Flash Cream-Mask, המסכה עם אפקט הקירור המיידי, שמספקת מיצוק, הרמה והידוק בתוך 10 דקות בלבד, הגיעה גם לישראל!


מסכת הפנים של קלרינס הפכה בשנה האחרונה לוויראלית, במיוחד ב-TikTok, עם מיליוני חיפושים של סרטונים המציגים את התוצאות המהפכניות של המוצר הזה. מסכה ייחודית זו נוצרה בהשראת תכונות הריפוי של קריותרפיה והיא בעצם המוצר הראשון מסוגו של המותג. כמו שאר מוצרי קלרינס, גם היא משלבת מדע וצמחים כדי למקד ולהילחם בסימני ההזדקנות.

קריותרפיה, המכונה גם טיפול בקור, כוללת יישום של טמפרטורות נמוכות בטיפול רפואי. יש לה היסטוריה ארוכת שנים (למעלה מ-100 שנים) והיא משמשת לטיפול במחלות עור שונות. על ידי הכפפת אזורים חולים בעור לטמפרטורות קפואות, קריותרפיה מקפיאה ביעילות ומבטלת את הרקמה הפגועה.



חידוש פורץ דרך זה מקורו בסינרגיה רבת העוצמה בין מדע וצמחים. תוך שימוש בטכנולוגיית Cryo Starter החדשנית שלהם, משלבת קלרינס מולקולת קריו בעלת פעולה כפולה בשם M.G.A. עם הרכיבים הבאים: הפעלה תרמית המופקת מתמציות מנטה, מספקת תכונות אנטי-אייג'ינג ומספקת אפקט מיידי של הידוק קריו; והפעלה ביולוגית שמקורה בתמצית "כמו-קריו" של נר הלילה (צמח אורגני), מעוררת רמת סידן גבוהה בעור ומשפרת את סינתזת הקולגן. על-ידי הפחתת טמפרטורת העור ב-4 מעלות צלזיוס, נוצר תהליך המעודד את חידוש העור. אפקט הקירור מפעיל הבזק סידן ספונטני ומעביר גל של סידן לליבה של כל תא קרטינוציטים. מנגנון זה מחייה את האפידרמיס, ממריץ את תהליך ההתחדשות מבפנים ומחזק את תפקוד מחסום העור.




הקרם הסמיך והחלק הינו בצבע כחול-ירוק והוא מחליק על העור כמו קוביית קרח, כדי להעניק "אפקט קריו" עז. גם ניחוח המנטה העדין ותחושת הקירור העזה שלו מרגיעה ומנחמת להפליא.



הפורמולה הקרמית שלה הופכת את היישום לקל ונוח. אחרי שמורחים את המסכה בנדיבות על עור נקי (למעט איזור העיניים), משאירים אותה למשך 10 דקות ואז מסירים בעדינות את השאריות עם פד כותנה או טישו. למרבה ההפתעה, תחושת הקירור היא הרבה יותר אינטנסיבית מהצפוי ומתעצמת, במיוחד כאשר היא נחשפת לאוויר בזמן שהיא על העור. אגב, לתחושת רעננות מוגברת מומלץ להניח את המוצר במקרר לפני השימוש.

כדי לייעל את היישום, קלרינס פיתחה שיטת עיסוי שאמורה להתבצע באופן הבא:

·      ניתן לבצע תנועות החלקה באמצעות בסיס כפות הידיים, תוך הקפדה לא למתוח את העור מתחת לסנטר, בעקבות אליפסת הפנים עד לתנוכי האוזניים.

·       המשיכו בתנועות אלו מזוויות הפה לכיוון אמצע האוזניים, מבסיס האף לכיוון הרקות ומאמצע המצח, כלפי חוץ. 

מייד לאחר השימוש העור מקבל גוון אחיד וזוהר יותר, מראה נקבוביות, קווים וקמטוטים עדינים מופחת משמעותית, כמו גם אדמומיות ונפיחות. הקור המתפזר על-פני העור מעניק אפקט של מיצוק מיידי שגורם לתחושת מתיחות של העור.  



את מסכת קרם קריו-פלאש של קלרינס ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם ובאתר Chozen (מחיר: 359 ₪, תכולה: 75 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails