יום שלישי, 4 ביוני 2024

YSL Night Luxe Collection

איב סאן לורן מציגים פלטות עיניים חדשות בסדרת Couture Mini Clutch הפופולרית של המותג. לצד הפלטות החדשות מציע המותג גם סדרת עפרונות עיניים חדשה.


מאז השקתן ב-2023 הפכו פלטות ה- Couture Mini Clutch לצלליות הנמכרות ביותר של המותג איב סאן לורן. הצלליות בפלטה מכילות אבקת פנינים המפיצה אור שקוף בהשראת ניצוץ היהלומים, ויוצרת הילה מיוחדת כאילו עונדים תכשיטים יקרים.

לקראת סתיו 2024, מציג המותג ארבע פלטות חדשות בסדרה, במסגרת קולקציית העיניים החדשה - YSL Night Luxe Collection. הקולקציה נוצרה על-ידי המאפר טום פישו (Tom Pecheux), מנהל הביוטי הגלובלי של המותג, בהשראת הקסם של לילות פריז, אותן אהב כל כך מייסד המותג, המעצב איב סאן לורן:

פלטת "No.700 Over Noir" נוצרה בהשראת מועדון הלילה האגדי "LE SEPT" ברובע הראשון, והיא מבטאת את המעבר דרך הדלתות השחורות אל המרתף והאור הנוצץ הנופל על רחבת הריקודים של המועדון. הסצנה הלילית הזו באה לידי ביטוי באמצעות הניגוד שבין השחור סילון, השיקי והמתוחכם, לבין הברק הצלול של כסף מסנוור.





פלטת "No.710 Over Blanc" נוצרה בהשראת האחוזה ברחוב בבילון ברובע השביעי של פריז, שם התגורר סאן לורן במשך כמעט 30 שנה. הסלון היוקרתי עם הקירות המצופים ביצירות אמנות רבות, בו נערכו מסיבות כמעט מידי ערב, בא לידי ביטוי בפלטה בגווני החום-בז' המתוחכמים, שמעניקים עומק וזוהר לעיניים.




פלטת “No.800 Ober Douret” מסמלת את גשר אלכסנדר השלישי בסגנון הארט-נובו, שסאן לורן אהב. הוא מלא בבז' הרך של אבני המרצפות, בזהב ובחום של הפסלים ובזהב השמפניה והזהב הצהוב של הנוף העירוני המואר.




פלטת "No.810 Over Orange" נוצרה בהשראת הזריחה המאירה את מגדל אייפל ונהר הסיין ועוטפת בעדינות את העיר פריז כולה. ההדרגתיות על פני השמים מזהב לכתום מתבטאת בפלטה מונוכרומטית מעודנת עם גוונים כתומים.





יחד עם הפלטות מציג המותג את סדרת YSL Lines Liberated 24H Waterproof Eyeliner – עפרון אייליינר היברידי פיגמנטי במיוחד, בעל מרקם קרמי ותחושת ג'ל עם עמידות עד 24 שעות, גם במים וזיעה. הפורמולה שלו מועשרת בשמן תאנת קקטוס שמסייעת לעפרון להחליק על העור בקלות ובנוחות. העפרונות מוצעים בשלושה גימורים שונים: מאט, סאטן מבריק ושימר מנצנץ עדין.



בקצה השני של העפרון ניתן למצוא מברשת זוויתית יחודית, המאפשרת ליצור ללא מאמץ קו עדין או מעושן דרמטי.



העפרונות מוצעים ב-11 גוונים שונים (תלוי מדינה), הנעים מצבעים בסיסיים לשימוש יומיומי ועד לצבעים נועזים יותר:

·         #2 Deconstructed Brown (סאטן) – חום אדמדם

·         #4 Unrestricted Plum (סאטן) – בורדו עמוק



·         #1 Unbridled Black (מאט) – שחור עמוק

·         #7 Unconditional Marine (מאט) – כחול נייבי שקפקף

·         #8 Provocative Green (מאט) – חאקי כהה

·         #9 Unmuted White (מאט) – לבן טהור בוהק (מהדורה מוגבלת)

·         #12 Obsessive Tangerine (מאט) – כתום עז



·         #3 Liberated Bronze (שימר) – ברונזה עשירה מבריקה

·         #5 Prismatic Black (שימר) – שחור מנצנץ

·         #6 Legendary Gold (שימר) – זהב צהוב

·         #10 Clandestine Silver (שימר) כסף כהה (מהדורה מוגבלת)




הקולקציה תעלה על המדפים ברחבי העולם החל מה-5 ביולי 2024 (עפרונות העיניים החדשים זמינים החל מהחודש במספר מדינות).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails