יום שלישי, 25 ביוני 2024

Cristiano Ronaldo Discover Eau de Toilette

כריסטיאנו רונאלדו מזמין אותנו "לנצל את הרגע" ולגלות את Cristiano Ronaldo Discover Eau de Toilette – בושם רענן חדש לגברים.


רונאלדו עושה זאת שוב! הפעם, זה קורה במגרש הבישום, כשכוכב הכדורגל הפורטוגלי משיק את Discover ("דיסקבר") – או דה טואלט חדש בסדרת הבישום שלו 7. הניחוח החדש נוצר כדי לשקף חלק מהמסע מעורר השראה של כריסטיאנו רונאלדו, המאופיין בדינמיות, תעוזה ואומץ.



הבָּשם ניקולס בונוויל (Nicolas Bonneville), מי שאחראי על הרכבת הניחוח, מסביר את הרעיון מאחורי היצירה הזו שלו: "רציתי ליצור ניחוח המגלם את רוחו של כריסטיאנו: דינמי, נועז ומעורר השראה. הבושם  Cristiano Ronaldo Discover  הוא באמת מעצים בטחון עצמי, ממריץ ומלא חיים עבור כל גבר שרוצה ללכת בדרכו של כריסטיאנו ולקחת על עצמו אתגרים חדשים."

לבושם Discover, שהינו למעשה השלישי במספר בקולקציית הבישום 7, בחר המותג בתערובת של הדרים טריים ותווים ארומטיים, המיועדת לאדם המודרני היוצא למסע של גילוי עצמי וחקירה. כמו פרץ של אנרגיה, שלישיית הדרים תוססת ובוהקת של תפוז, לימון ומנדרינה פותחת את הניחוח וממריצה את הרעננות הארומטית של המרווה והחושניות של הלבנדר. תווים עציים של וטיבר ופצ'ולי מעניקים לניחוח עוצמה ועמידות לאורך זמן.

תווים עליונים: תמצית תפוז, תמצית לימון מסיציליה, תמצית מנדרין;
תווי לב: תמצית מרווה, תמצית פטיטגריין, לבנדר מפרובנס;
תווי בסיס: סיטרוס, וטיבר, תמצית פצ'ולי.

הבקבוק של Discover שומר על העיצוב הקליט לעין כמו של שני קודמיו בסדרה, ומגיע עם ספרה 7 כסופה וגדולה מוטבעת עליו. הפעם, שולט בו הצבע הצהוב, שבא לשקף את האנרגטיות הטמונה בניחוח.



"אנשים שואלים אותי לעתים קרובות מהו המפתח להצלחה שלי. הפתיחות להזדמנויות חדשות וקבלת הלא נודע הובילו למפגשים יוצאי דופן ולימדו אותי שיעורים יקרי ערך לאורך הדרך. עם הבושם החדש שלי, אני רוצה לשתף אתכם בשילוב המנצח של אומץ, ביטחון עצמי וחיוביות, שיעזרו לכם להשיג את המטרות שלכם," אומר כריסטיאנו רונאלדו.

את הבושם Discover ניתן להשיג בסניפי רשת סופר פארם והמשביר לצרכן, הפרוסים ברחבי הארץ, ובאתר Chozen (מחיר: 289 ₪, תכולה: 100 מ"ל א.ד.ט).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails