יום רביעי, 26 ביוני 2024

Dior Plan de Paris Fall 2024 Collection

לסתיו 2024 מציגים דיור את Dior Plan de Paris Fall 2024 Collection קולקציית איפור, שכולה קוטור עד הפרט האחרון.


הקולקציה נוצרה על-ידי המאפר פיטר פיליפס, מנהל הקריאייטיב והתדמית של מחלקת האיפור של המותג, והיא מוצגת לראשונה בנרתיקי בד מעוטרים במוטיב Plan de Paris – חתימת הקוטור של "דיור", כמו הזמנה לטייל ברחובות עיר האורות המפורסמת. מוטיב זה הופיע במקור על צעיף שעוצב על-ידי כריסטיאן דיור והוא נותן כבוד לאתרים האייקונים של פריז, שהובילו להקמתו של בית האופנה ומאז מהווים השראה ליצירותיו. אגב, מוטיב זה הופיע לאחר מכן גם על פריטים נוספים ואביזרים מוכנים ללבישה של Dior.

בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא ארבע פלטות צלליות מסדרת Diorshow 5 Couleurs. הצלליות בפלטה מוצעות בגימור אולטרה פנינתי, המייצר אפקט נוצץ מסנוור.



בהתאמה מושלמת למוטיב ה-Plan de Paris, הגוונים המופיעים בכל פלטת צלליות מרמזים על המקומות הסמליים שסימנו את ההיסטוריה של בית דיור, החל מ- Rue du Faubourg-Saint-Honoré, שם מצא כריסטיאן דיור את הכוכב שהעניק לו השראה להקמת בית הקוטור שלו, ועד 30 Montaigne, המיקום ההיסטורי של בתי המלאכה של דיור:

·         No.083 30 Montaigne



·         No.173 L'Étoile



·         No.663 Saint-Honoré



·         No.983 Champs-Élysées



עוד בקולקציה: ארבעה שפתוני Rouge Dior, גם הם בהשראת מוטיב Plan de Paris ואף נושאים עליהם הטבעה מיוחדת של שער הנצחון המלכותי וכיכר האטואל (כיום, שארל דה גול) המפורסמת. לקולקציה זו בחר פיליפס בשני גוונים אייקוניים של השפתון והוסיף עוד שני גוונים אחרים, חדשים לגמרי, בהשראת המקומות האגדיים המתוארים במוטיב Plan de Paris:

·         No.720 Icone

·         No.100 Nude Look

·         No.326 Champs de Roses (חדש) – מחווה לשדרות אליזה המפורסמות

·         No.356 Coral Avenue (חדש) – מחווה לעיר הבירה הצרפתית



כאמור, יחד עם פריטי האיפור בקולקציה מוצעים גם נרתיקי בד שונים עם הדפס Plan de Paris, שמיועדים לאיחסון פלטת צלליות, שפתון או מייקאפ קושן.



טרם ידוע מועד ההשקה הרשמי של הקולקציה, אבל נראה שזה יקרה לקראת סוף יולי – תחילת אוגוסט 2024.

 

תגובה 1:

  1. אפרת
    הייתי שמחה לשים את ידי על האריזות האלה. 100 ניוד קלאסי משתמשת בו בעיקר בחורף. מענייין אם תגיעה אלינו בכלל
    אגב יש יתרון לקולקציית השפתונים החדשה - הסגירה מגנטית. נוח מאוד

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails