יום שני, 3 ביוני 2024

סדרת Nivea Cellular Luminous630 מתרחבת

בעקבות הצלחת סרום לומינוס לטיפול מתקדם בכתמים כהים, החליטו "ניוואה" להרחיב את הסדרה בכדי לתת מענה לסוגי עור נוספים!


סדרת לומינוס של "ניוואה" נוצרה כדי להלחם ולטפל בתופעת הכתמים באמצעות מולקולה פורצת דרך - Luminous630. מולקולה זו פועלת ברמת התא להבהרת כתמים קיימים ומניעת הופעתם של כתמים חדשים, ותורמת בשימוש מתמשך למראה עור אחיד וזוהר יותר. לאור הצלחת הסדרה והתגובות של מיליוני לקוחות מרוצים, החליטו במותג להרחיב את הסדרה ומציגים שני מוצרים חדשים:

Nivea Cellular Luminous 630 2-In-1 Anti-Age & Spot Serum (תכולה: 30 מ"ל, מחיר: 140 ₪) – סרום המתמקד בכתמי גיל וסימני הזדקנות בו-זמנית ומספק, למעשה, פעולה של שניים באחד.



הסרום מאחד את האפקט העוצמתי של רכיב ה- Luminous630 לטיפול בפיגמנטציה יחד עם פעולת אנטי-אייג'ינג. ככזה, סרום זה עוצב כדי להתמקד בכתמי גיל ולענות על הצרכים של עור בוגר. לשם כך הוא מסתמך על נוסחה חדשנית. ראשית, טכנולוגיית ה- Luminous630 המהפכנית לא רק עוזרת להפחית כתמים כהים והיפר-פיגמנטציה, אלא גם מווסתת את ייצור המלנין ומונעת את הופעתם של כתמים חדשים. בדרך זו, הוא מקדם גוון עור אחיד וזוהר יותר. בנוסף, חומצה היאלורונית מעניקה לעור לחות, בעוד בוסטר קולגן מגביר את ייצור הקולגן. בדרך זו, הסרום מעניק נפח לעור וממלא את הקמטים. למעשה, הוא פועל להפחתת כתמים כהים בתוך שבועיים ימים ומפחית באופן ניכר קווים עדינים וקמטים בתוך שבוע אחד!

הסרום בעל מרקם קרם-ג'ל והוא מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש. הוא מיועד לשימוש בבוקר ובערב, על עור נקי, לפני שגרת הטיפוח הרגילה.



Nivea Cellular Luminous 630 Anti-Spots Post-Acne Marks Serum (תכולה: 30 מ"ל, מחיר: 140 ₪) – סרום המיועד לעור אקנתי, בעל פעולה משולשת של הפחתת סימני פוסט אקנה, מעניק גימור מאט לעור ומחליק אותו.



סרום זה עוצב להתמקד בצרכים הספציפיים של עור מעורב עד שמן, הנוטה לכתמים או אקנה. הפורמולה החדשנית כוללת את הטכנולוגיה המהפכנית של Luminous630, שלא רק עוזרת להפחית כתמים כהים אלא גם מונעת את הופעתם. חומצה סיליצילית ותמצית תה ירוק – הידועים כמרכיבים אנטי בקטריאליים ואנטי מיקרוביאליים - פועלים יחד כדי להלחם במראה של פגמים ואקנה. הם מסייעים לפתוח נקבוביות סתומות, מווסתים עודפי סבום (חלב), ובכך מפחיתים ברק עודף ומעניקים לעור גימור מאט. לפיכך, סרום זה מועיל במלחמה באקנה ומטשטש בהצלחה סימני פוסט אקנה. העור הופך להיות חלק, אחיד וזוהר יותר.

הסרום בעל מרקם ג'ל והוא מתאים לעור מעורב עד שמן. מיועד לשימוש בוקר וערב, על עור נקי, לפני שגרת הטיפוח הרגילה. בשעות הבוקר יש להשתמש יחד עם תחליב בעל מקדם הגנה (SPF).



את הסרומים החדשים בסדרת לומינוס של "ניוואה" ניתן להשיג ברשתות פארם מובחרות.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails