יום שני, 24 ביוני 2024

Givenchy Fall 2024 Makeup Collection

לסתיו 2024 מציגה ג'יבנשי קולקציית איפור קטנה ושובת לב (תרתי משמע).


קולקציית האיפור של ג'יבנשי לסתיו 2024 מבטיחה לגרום ללבבות של כל חובבות היופי לפעום. הקולקציה מגיעה באריזות מעוטרות בלבבות מוזהבים-ורודים (מהדורה מוגבלת) ומציגה שילוב מושלם של אלגנטיות, חדשנות וקסם ניצחי. הקולקציה לא רק לוכדת את המהות של עונת הסתיו, אלא גם מגדירה מחדש את הסטנדרטים של יופי מודרני.

אמנם מדובר בקולקציה קטנה, אבל כל אחד מהפריטים בה יהיה מושלם למראה על שידת האיפור או לשליפה מהתיק:

Givenchy Prisme Libre Compact Powder – הפודרה הקומפקטית הפופולרית של ג'יבנשי מגיעה בסתיו בגרסה מחודשת ומוגבלת. הפודרה עטופה בעור אקולוגי ומעוטרת בלבבות קטנים בצורת האות G (לוגו המותג). אבל לא מדובר פה רק באסתטיקה: הטכנולוגיה הייחודית של ג'יבנשי מבטיחה כיסוי ללא רבב עם אפקט של "עור שני", שליטה על הברק של העור והענקת גימור זוהר. הפודרה משלבת ארבעה גוונים שונים: ירוק לתיקון אדמומיות, סגול וורוד לטשטוש נפיחויות וקהות, וכחול חיוור להענקת שקיפות לעור.

·         No.01 Pastel Chiffon



Givenchy Le Rose Perfecto Lip Balm – ליפ באלם המעניק מגע של צבע ולחות עשירה לשפתיים. המרקם המשוייש של השפתון מצפה את השפתיים בצבע עדין אלגנטי בעוד הפורמולה שלו, המעושרת בחומצה היאלורונית ותמציות ורדים, מזינה את השפתיים ומגנה עליהן מקור הסתיו. באוסף מוצעים שני גוונים שונים:

·         117 Chill Brown – חום מוקה חם

·         554 Sparkling Strawberry (מהדורה מוגבלת) – ורוד תות שימרי




Givenchy Rose Perfect Liquid Marble Lip Gloss – ליפגלוס לאוהבי הברק מבלי להתפשר על נוחות! הליפגלוס בעל גוון עם גימור משוייש ייחודי, המעניק לשפתיים אפקט מלא יותר. מוצע בשני גוונים שונים:

·         210 Pink Nude – ורוד טבעי

·         112 Almond Nude (מהדורה מוגבלת) – חום שקד ניודי




הקולקציה תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-9 באוגוסט 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails