יום חמישי, 27 ביוני 2024

Yves Saint Laurent Pure Shot Serum in Stick

איב סאן לורן מציגים את YSL Pure Shot Serum in Stick – סרום פנים בפורמט סטיק.


הסרום Pure Shot הפופולרי של איב סאן לורן מוצע כעת בפורמט סטיק ומבטיח לספק לעור הפנים לחות וגימור חלק, אחיד וזוהר בתוך שניה – ממש כמו זריקת ויטמינים המיועדת לעור יבש ועמום. למעשה, מדובר במוצר הראשון מסוגו אצל המותג, שמאופיין בקומפלקס קוקטייל ויטמינים מיוחד, המבוסס על איזון מוחלט של מרכיבים הנחוץ לעור יפה. בין המרכיבים הללו ניתן למצוא גם תמצית "קקטוס אור הירח" – מרכיב בוטני עוצמתי, כמו גם ניאצינמיד ופפטידים.

במותג מבטיחים, כי כבר אחרי החלקה אחת של הסטיק על עור הפנים, המצב שלו ישתפר במיידית. בשימוש ממושך העור יקבל נפח ומוצקות ומראה הנקבוביות יטושטש לחלוטין.



יש לציין, כי צורת הסטיק הקומפקטית מאפשרת לשאת אותו בקלות בתיק לכל מקום, והוא מומלץ לשימוש לא רק כמוצר בשגרת הטיפוח היומית, אלא גם לביצועי טאצ'אפ בדרכים. כמו כן, הסטיק מוצע גם כ-refill (מילוי).

ה-Pure Shot Serum in Stick יהיה זמין בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מספטמבר 2024.

אגב, גם תחליב הלחות הפופולרי ביותר של המותג - Pure Shot Lotion, עבר שידרוג כדי לספק יותר אפקטים מיידיים לשיפור העור. על-ידי הכפלת כמות מרכיבי המפתח, כמו ניאצינמיד ותמצית פריחת התפוז, הוא מטעין את העור בלחות עשירה ומבהיר אותו לקבלת גוון עור אחיד וחלק באופן מיידי. בנוסף, העור יהפוך לגמיש יותר ויראה זוהר יותר.



גם התחליב בגרסה המשודרגת יהיה זמין החל מספטמבר 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails