יום שלישי, 8 בפברואר 2011

Dr. PAYOT חברת הקוסמטיקה רבת המוניטין חוזרת לישראל!

סוף-סוף, אחרי תקופה ארוכה של כמה שנים, המותג הצרפתי הנפלא - Dr. PAYOT ("פאיו"), חוזר כעת למדפים בישראל וישווק על ידי חברת "לילית קוסמטיקה".

New_visual_-_Elsa_1

למי שטרם הזדמן להכיר את המותג, מדובר בחברת קוסמטיקה שהחלה את פעילותה עם חזון של אישה אחת - דר' נדיה פאיו, אחת הנשים הראשונות שסיימה לימודי רפואה באוניברסיטת לוזן בשוויץ. את כישוריה כרופאה החליטה להשקיע לטובת יופיו ובריאותו של העור.

בשנת 1917, פיתחה ד"ר פאיו את "תיאוריית היופי", המבוססת על תנועות ותרגילים, בליווי מוצרי טיפוח ייחודיים וחיוניים. את מוצרי הטיפוח הראשונים היא רקחה ויצרה במטבחה הביתי, כבר בשנת 1920, כשאת המרכיבים למוצריה הראשונים היא רכשה בחנות לממכר צמחי מרפא. דר' פאיו ראתה חשיבות עליונה בכל מה שקשור בהשפעתם ויעילותם של המוצרים על העור והיא מעולם לא הגבילה את עצמה לסוג אחד של צמחים או אצות. המוצרים שיצרה נרקחו במיומנות וחלקם אף קבעו במהירות את מקומם כמוצרי סמל של ד"ר פאיו. 5 שנים לאחר מכן, פתחה את מכון היופי הראשון הנושא את שמה.

nadya_payot ד"ר נדיה פאיו, מייסדת המותג

דר' פאיו הקדישה את כל מרצה להפצת הפילוסופיה שלה וזכתה להכרה בינלאומית בזכות איבחונה המדויק ויעילות הטיפולים.
כיום, צוות מסור של 60 מדענים במעבדות "פאיו" מוסיף לפעול, לפתח ולייצר חידושים תחת החזון שלה, אשר על חלקם נרשמו פטנטים בינלאומיים. עקרון המפתח הוא לפתח מוצרים המכילים חומרים פעילים לתיקון בעיות ספציפיות, על מנת לשמר את הנעורים ולנטרל את השפעות הזמן על עור הפנים והגוף. הגישה הרפואית של ד"ר פאיו מתמקדת בפיתוח נוסחאות עדינות, בטוחות ונוחות על ידי בחירת מיטב הרכיבים: עשבי מרפא, צמחים ומינרלים, הם מוקד המחקר של מעבדות פאיו.
את מוצרי הטיפוח של החברה ניתן למצוא היום במכוני הספא המובילים בעולם והם נמכרים ב-60 מדינות וב- 7,000 נקודות מכירה ברחבי העולם!!!

Hotel SEZZ Saint-Tropez, France August 2010

מגוון המוצרים שיושק בישראל נבחר על מנת לתת פתרון כולל להשגת עור בריא וזוהר. כחלק מהמגוון נבחרו הסדרות הפעילות הבאות:
Dr. Payot Solution – הסדרה הראשונה שתושק בארץ, עליה ארחיב מייד.
Les Demaquillantes – סדרת הניקוי של דר' פאיו.
Les Purifiantes – לטיפול בעור השמן, החל מניקוי ועד להסדרת פעילות בלוטות החלב על מנת לשפר את מראה העור, לצמצם נקבוביות ולמנוע את המראה השומני והמבריק.
Les Revitalisantes – לשיקום והחייאת עור עייף ומתוח ולהגנה מפני רדיקלים חופשיים. מועשרת ברכיבים ממריצים ומעוררים כמו קפאין, פולי קקאו ותמציות תפוז, ג'ינסנג, תה ירוק ועוד.
Le Corps – סדרה לטיפוח עור הגוף.

1ffc68c0

כאמור, סדרת Dr. Payot Solution הינה הסדרה הראשונה שמושקת פה כעת והיא מהווה שילוב של חלוציות, ידע ומומחיות של רופאי העור של מעבדות ד"ר פאיו, בשיתוף צוות מדעי רב תחומי של מהנדסים כימיים וביולוגיים, רוקחים ופיזיוטרפיסטים, שנרתמו יחדיו בכדי לפתח את מוצרי הטיפוח הטובים ביותר. סדרה זו הינה חלוצה בשימוש פרו-ביוטי במוצרי קוסמטיקה, לעור מגורה, חסר איזון, חלש ורגיש ביותר. שימוש קבוע במוצרי הסדרה, מפחיתה את הרגישויות ומחזקת את עמידות העור, בזכות תמצית חיידקי ביפידוס פעילה ומרכיבים איכותיים נוספים.
בסדרה זו, תושק לראשונה, תת-סדרה מובילה, הנקראת DERMFORCE, המהווה שילוב של טכנולוגיה פרו-ביוטית ופורמולות עדינות וזאת על מנת להבטיח עמידות אופטימאלית אפילו עבור העור הרגיש ביותר. שימוש בטכנולוגיה זו משפרת ומייעלת את מוצרי הטיפוח, מהווה שכבת הגנה על העור המסייעת בהפחתת גירויים תוך הגנה מפני לחצים נוספים.

‏‏עותק של Dr Payot Composition

הסדרה מכילה 3 מוצרים המשלימים אחד את השני:
DERMFORCE EAU EXTREME TOLERANCE – מי פנים על בסיס מי וורדים, 3 ב-1: מסיר איפור פנים, מסיר איפור עיניים ומאזן את העור. התכשיר מסיר זיהומים ומבטיח ניקיון מושלם לעור הפנים. כמו כן, מספק תחושה מדהימה של רעננות וכן משקם ומגן על איזון השכבה הקרנית (מחיר: 140 ₪ ל-200 מ"ל).
DERMFORCE CONTOUR DES YEUX
– קרם עיניים בעל הגנה אינטנסיבית מקיפה: מטפל בספיחה וניקוז של נפיחויות מתחת לעיניים ובחידוש וחיזוק העור העדין באיזור העיניים. מגן מפני נזקים סביבתיים ומשקם את האיזון של השכבה ההידרוליפידית (מחיר: 195 ₪ ל-15 מ"ל).
DERMFORCE SOIN DE JOUR – קרם יום בעל הגנה מקיפה: משמש לחיזוק המערכת החיסונית נגד נזקים סביבתיים ולאיזון הלחות בעור, מעניק הגנה נגד נזקים סביבתיים, חיזוק ההגנה הטבעית של העור, מלחח ומרגיע את השכבה הקרנית (מחיר: 240 ₪, ל- 50 מ"ל).

מוצרי DERMFORCE מכילים, בין השאר, תמצית חיידקי ביפידוס להגנה וחיזוק המערכת החיסונית של העור, תמצית ומי וורדים, אומגה 3 ו-6 וקומפלקס ויטמינים. הם אינם מכילים חומרי בישום, שימור וצבע ומרכיביהם נבחרו בקפידה כדי למזער את הסיכון לתגובה אלרגית.

את מוצרי Dr. PAYOT ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם והמשביר לצרכן.

8 תגובות:

  1. משמח!בעבר ניסיתי מוצרים ואהבתי.
    גם המיחירם לא בשמים וכשיש מבצעים שווה לנסות.

    השבמחק
  2. האם מוצרי האיפור - שלהם גם משווקים בישראל? כמו שהיה בעבר? אם כן איפה ניתןלהשיג אותם?

    השבמחק
  3. למיטב ידיעתי, רק מוצרי הטיפוח הגיעו ארצה, אבל אם אני טועה קרוב לוודאי שניתן יהיה למצוא את מוצרי האיפור שלהם בסמוך למדפי מוצרי הטיפוח של המותג בפארמים ובמשביר.

    השבמחק
  4. היי,מוצרי האיפור של פאיו זו חברה שנקראת בורז'ואה. ניתן להשיג ברחוב רוטשילד 49 ניו פארם ראשל"צ.
    אינה מנהלת מחלקת קוסמטיקה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אינה, את טועה. פאיו ובורז'ואה הן שתי חברות שונות לחלוטין !!!

      מחק
  5. כאחת שמשתמשת במוצרי הטיפוח של פאיו כבר כמה חודשים רוצה לשתף אתכן במוצרים איכותיים יעיליים ואפקטיביים ואף במחיר סביר למוצרי טיפוח צרפתיים בנוסף על כך המליצו לי על איפור של בורזו'אה ניסתי והתאהבתי אין לי כל ספק שתהנו מהשימוש בהם אני תושבת דימונה ואת המוצרים שלי רכשתי דרך סופר-פארם בדימונה מוזמנות לרכוש גם ולקבל יחס פשוט מדהים מבנות מקסימות,תודה!

    השבמחק
  6. היי רציתי לדעת אם במוצרים יש חומצה הילרונית ??

    השבמחק
  7. היי האם המוצרים מכילים חומצה הילרונית ??היועצת מכירות בחברה אמרה לי כי המוצרים מכילים חומצה הילרונית אך לא מציין בשום מקום שהמוצרים מכילים חומצה וקניתי את הסידרה האם הגיוני ??

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails