יום רביעי, 4 במאי 2011

איך להראות כנסיכה ביום כלולותיך

אחרי החתונה המלכותית שכולנו צפינו בה השבוע ולקראת עונת החתונות שבפתח, הנה עוד כמה מילים על השיער והאיפור של קייט מידלטון, כולל מספר טיפים למראה כלה נסיכיתי:

שיערה של קייט מידלטון ביום חתונתה עוצב ע"י ג'יימס פרייס בעזרתו של ריצ'ארד וורד, שעיצב את השיער של שאר בני המלוכה. צמד המעצבים הינם ממעצבי השיער החשובים והבולטים ביותר בבריטניה ונמנים בין מעצבי השיער של המותג "לוריאל פרופסיונל".
ג'יימס פרייס מפרט אודות התסרוקת של קייט מידלטון ביום חתונתה: "המראה של קתרין ביום חתונתה נקרא "דמי-שיניון" – תסרוקת בסגנון של שיער אסוף חלקית, המשלב מראה כלה קלאסית עם גימור מלכותי ומהודר". עוד מוסיף פרייס: "עיצוב השיער התמקד על כתר היהלומים הייחודי של קתרין המעוצב בסגנון קשת שהיה מונח קרוב למצח וקבע את המראה הסופי".
אגב, פרייס ומידלטון תיכננו את התסרוקת הנ"ל במשך כארבעה חודשים, עד שהגיעו לתוצאה המושלמת...

מעצבי השיער של "לוריאל פרופסיונל" בישראל מעניקים את הטיפים ההכרחיים לקבלת המראה המלכותי של קייט מידלטון:
קייט בחרה לאסוף את השיער בסגנון עדין ואלגנטי ושמרה על שיער פזור ביום החשוב הזה - מראה המתאים לחלוטין ליופי ולאישיות שלה ואיפשר לה להציג שיער רך ומבריק לאורך כל היום. החלק הקדמי של התסרוקת עוצב בסגנון טבעי, אשר פתח את הפנים שלה כדי להעצים את היופי.
מעצב השיער יצר נפח קלאסי על הקודקוד שהיה נתון בתוך בסיס קלאסי ואיפשר להניח בבטחה את הכתר המלכותי היקר. המעצב יצר קו שיער (hair guideline) מאוזן לאוזן בהתאמה עם גובה הבסיס.
החלק האחורי של התסרוקת עוצב באופן טבעי בו השיער של קייט "נופל". תנועתו של השיער מושגת הודות לתלתלים בגדלים שונים שעוצבו בעזרת מסלסל שיער, המעניקים לשיער נפח ומרקם מרתק. המראה הושלם בעזרת ספריי מקבע עמיד לאורך זמן.

לוריאל פרופסיונל

4 מוצרים המוצעים להשגת מראה השיער:
לבניית התסרוקת:
* לוריאל פרופסיונל "סובלים שיין של טכני.ארט" - סרום אנטי פריז המעניק ברק לשיער יבש.
* לוריאל פרופסיונל "פול ווליום אקסטרה טכני.ארט" - מוס המעניק נפח ומעצב את השיער בסגנון boudoir (מראה שיער אלגנטי ומסוגנן בקווים ארוכים, רכים וחושניים) בעזרת שימוש של מייבש שיער.
לברק:
*
אלקסיר אולטים קרסטס - שמן עיצוב רב תכליתי המועשר בתרכובת של 4 שמנים יקרים רבי עוצמה, מעניק מראה שיער מושלם, מלא רכות וברק לשיער.
לקיבוע:
*
לוריאל פרופסיונל "אינפיניום ספריי" - ספריי מקצועי לשיער המחזק את השיער ושומר עליו חלק, באופן שניתן לעצב אותו.

* * *

את האיפור שלה, כמו שכולם כבר יודעים, העדיפה מידלטון לעשות בעצמה. ידידה משותפת לה ולמאפרת הבריטית הידועה ארבלה פרסטון, שידכה בין השתיים, וזו העניקה למידלטון כמה שיעורים פרטיים לקראת המאורע החשוב.
קייט בחרה במראה איפור רך וטבעי, כשהגוונים הורודים שולטים בו ומעניקים לה מראה רענן וקורן. איפור העיניים באופן מעושן עדין העניק להן עומק וגרם להן לבלוט יותר, כשהסומק הורוד-אפרסקי מגדיר בצורה נפלאה את עצמות הלחיים המדהימות שלה. בכל הנוגע לשפתיים, העדיפה קייט לשמור על הקו הטבעי והשתמשה בשפתון נייטרלי בעל כיסוי קל ומבריק מעט, ששמר על האיזון ההרמוני עם המראה הכללי שלה.
אגב, מידלטון ידועה בחיבתה הרבה למוצרי האיפור של בובי בראון ולמוצרי הטיפוח של קארין הרצוג ונראה שהם אלו ששימשו אותה להשגת המראה הנ"ל.

4 תגובות:

  1. התאפרה יפה בעצמה, אבל אני עדיין מעדיפה אותך :)
    (תחשבו כמה אנשים צפו בה, ועוד ב-HD!)

    השבמחק
  2. הבנתי שהיא קנתה כשבוע לפני החתונה מוצרים של בובי בראון והיא גם עשתה קורס איפור עצמי כמה חודשים לקראת החתונה כדי להתכונן :) אני חושבת שזה ממש מדהים, שנסיכה מודרנית (או שהיא רק דוכסית) עושה זאת לחתונתה. גם אני רוצה להתאפר לבד לחתונה שלי בעתיד. מעניין מתי יצאו עם איפור מדויק כפי שהיא עשתה + בדיוק אותם המוצרים.. אני בטוחה שהאיפור שלה יהפוך לטרנד בחתונות הקיץ. תודה על הפוסט!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails